تابناک گزارش می دهد؛
معاون فرمانداری کهگیلویه با نگاشت یادداشت کوتاهی از همکاران و مدیران خداحافظی کرد.
کد خبر: ۶۴۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ 20 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، اسلام خسروی مقدم یکی از چهره های خاص اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه قریب به دو سال معاون فرماندار کهگیلویه بود و در همین مدت کوتاه در بین مردم به خصوص جوانان محبوبیت خاصی پیدا کرده بود و به عنوان دبیر ستاد انتخابات شهرستان با برگزاری موفق و بدون حاشیه ی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا نشان داد علیرغم جوانی، اما توانمندی های زیادی برای مدیریت دارد.

خسروی با ارسال یادداشتی از معاونت فرمانداری کهگیلویه خداحافظی کرد.

 

به نام خدا 

سپاس بی همتا از آن خداوند منانی است  که در مقطعی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، در جغرافیای کهگیلویه عزیز و در دولت تدبیر و امید، فرصتی فراهم شد و توفیق یافتم تا در جایگاه معاونت فرمانداری، در کنار دکتر علی پوزش و مجموعهٔ وزارت کشور دوشادوش مردم، شاهد شادی ها و شریک غم هایشان باشم.

امروز که مصلحت بر این شد به محل خدمت خود در آموزش و پرورش بازگشته و به شغل شریف معلمی بپردازم، خدای بزرگ را شاکرم که بر حقیر منت نهاد و نعمت خدمتگزاری به مردم تاریخ ساز کهگیلویه را در فصلی کوتاه از کتاب عمر عطا نمود.

خدای و دیده را گواه، نظر به این گزاره که «مسئولان شأنی جز خدمتگزاری ندارند» از همهٔ توان و آنچه در کف داشته برای کار و تلاش بهره گرفته و طلوع تمام روزها را معطوف به پیشبرد برنامه های دولت به غروب نائل و از باب صدق اذعان دارم که به رغم همه ی تلاش ها و توفیقات، کاستی‌ها بسیار است و ضمن طلبیدن حلالیت، از یکایک آنان که دل در گرو  کهگیلویه ای متعالی دارند تقاضامندم خادمان دولت در شهرستان را همراه بوده، تا همچنان این شهرستان  در مسیر آبادانی و توسعه با سرعت و قدرتی بیش حرکت کند.

وظیفه خویش می‌دانم، نقدهای دلسوزانه، همدلی‌، همکاری‌ و محبت های بی دریغ مردم عزیز، ائمه محترم جمعه، تمام مسئولین شهرستان و استان، فعالان و چهره های مذهبی و سیاسی با هر گرایش فکری، رسانه ها و نیز اعتماد استانداران و فرمانداران وقت و حال را سپاس بدارم.

بی تردید دستاوردهای تاریخ کهن این سرزمین، بدون مشارکت و همیاری همه ی اقشار جامعه میسر نبوده و به تأکید عرض می کنم که کهگیلویه  زرخیز و مردمان فهیم آن، شایسته ی بهترین ها هستند و امید دارم با تدابیری که در دولت اتخاذ خواهد شد، افق پیش روی این شهرستان، روشن تر از پیش ترسیم شود و بدرخشد.

دعای خیر شما مردم عزیز، خاصه خانواده  معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، چراغ راه و پشتوانهٔ معنوی ارزشمندی است که در ادامه راه پرتلاطم زندگی و خدمت به این سرزمین پاک و ستوده خواهد بود.

 

با تجدید احترام

اسلام خسروی مقدم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
بهترین گزینه جانشینی آقای رحیم بازی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار