تابناک هرمزگان- دکتر بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در نشست صمیمانه ای که با خبرنگاران شهرستان قشم به مناسبت  روز خبرنگار داشت، اقدامات انجام شده از جمله: افزایش فضای فیزیکی مراکز خدمات جامع سلامت، مرکز جامع اورژانس 115و مرکز تجمیع دندانپزشکی، که برای ارتقاء سطح خدمات بهداشتی درمانی درحوزه بهداشت و درمان شهرستان قشم صورت گرفته است را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۴۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 20 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر بهزادی افزود: توسعه و پیشرفت در امور اجرایی ادارات و نهادها با نقد منصفانه اصحاب رسانه و سایر افراد آگاه و دلسوز جامعه، روند رو به رشدی می یابد و باعث می شود افکار نو و دلسوزانه به روند جاری اضافه شود.

وی با اشاره به کارکردهای مهم نقد در جامعه ابراز کرد: نقدها باید سازنده و در مسیر توسعه و پیشرفت باشد که شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از نقد منصفانه اصحاب رسانه و تمامی صاحب نظران استقبال  و از آنها برای بهتر شدن امور جاری خود استفاده خواهد کرد.

دکتر حمید رضا بهزادی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص درمان اتباع بیگانه بیان داشت:  بیش از 8 تا 10 هزار اتباع بیگانه در این شهرستان هستند که کنترل آنها از نظر بیماریهای واگیر و غیر واگیر در هر مکانی صورت می گیرد و در صورت نیاز به درمان پیگیری های لازم از سوی واحد مرتبط  انجام می گردد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار