معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از افتتاح بیمارستان جدید سینا زرند تا بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 19 August 2018

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور به همراه بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، خنجری فرماندار زرند و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از روند احداث بیمارستان جدید سینا زرند بازدید کرد.

محمد جعفر علیزاده در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زرند، با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات لازم جهت تکمیل بیمارستان جدید سینا زرند داده نشد، اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری تاکنون 30 درصد از اعتبارات لازم این بیمارستان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیریکی دارد، گفت: بیمارستان در حال احداث سینا زرند جزو پروژه‌های مهم استان کرمان و حتی کشور قرار گرفته است و تا بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با اشاره به اینکه 80 درصد تأسیسات و تجهیزات این بیمارستان خریداری و نصب شده است، تصریح کرد: باید در احداث این بیمارستان تسریع شود.

وی با بیان اینکه از امروز باید کنترل‌ها و بازرسی‌های لازم نسبت به این بیمارستان شدید‌تر شود بیان کرد: در بحث انشعابات تنها انشعاب گاز آن هنوز نصب نشده است که این مشکل نیز با پیگیری در حال برطرف شدن است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار