رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت : در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف انبارهای احتکار در سطح استان، این پلیس با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی و همراهی گشت تعزیرات ، سه انبار احتکار لوازم خانگی و مواد دامی را پس از انجام کار اطلاعاتی در شهر ایلام کشف شد.
کد خبر: ۶۴۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 19 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ امیر همتی اظهار داشت: در بازدیدهای به عمل آمده از انبارهای فوق 60 دستگاه کولر اسپیلت گازی ، 44 هزار و 750 کیلوگرم کنستانتره دامی ، 600 قوطی مواد ویتامینه دامی کشف و ضبط و نسبت به پلمب آنان اقدام و متصدیان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تاکید کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی که اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتکار مایحتاج مردم می کنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ امیر همتی یادآور شد: از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بخصوص بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است و از همشریان عزیز تقاضا می شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره 0842182212 اعلام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار