مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد ؛
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: حدود 100 مددجوی زیر پوشش این نهاد از ابتدای امسال تاکنون با حمایت مالی این اداره کل صاحبخانه شده اند.
کد خبر: ۶۴۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 19 August 2018

به گزراش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی اظهار داشت: این واحدهای مسکونی شامل 22 واحد در آبدانان، 6 واحد در ایلام، یک واحد در ایوان، 40 واحد در دره شهر، 2 واحد در دهلران، 23 واحد در چرداول، 2 واحد در ملکشاهی و 2 واحد در مهران است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این تعداد واحد مسکونی سال 96 آغاز و امسال مورد بهره برداری قرار گرفته اند و برای احداث این منازل مسکونی در مجموع هفت میلیارد و 840 میلیون ریال تامین و هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام بیان کرد: همچنین همزمان با گرامیداشت هفته دولت 10 واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن زیر پوشش این اداره کل در مناطق مختلف استان ایلام واگذار خواهد شد.

همتی یادآور شد: علاوه بر این در هفته دولت امسال سامانه طلاق برای نخستین بار در این استان با هزینه اعتبار 150 میلیون ریالی افتتاح خواهد شد.

وی کلنگ زنی پایگاه خدمات اجتماعی محله مهرآباد با 15 میلیارد ریال اعتبار و احداث مرکز آمار و فناوری اداره کل بهزیستی ایلام را از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته دولت امسال برشمرد.

به گفته مدیرکل بهزیستی ایلام، این طرح ها در طول هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

اداره کل بهزیستی ایلام با پوشش بیش از 20 هزار مددجو در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، مشارکت های مردمی و امور فرهنگی و پیشگیری به مردم ارایه خدمت می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار