کد خبر: ۶۴۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 19 August 2018

تابناک / نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت : دغدغه ی اصلی رهبر معظم انقلاب امروز بحث اقتصادی است.

سید «کاظم دلخوش اباتری»، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ،در مراسمی که به جهت تقدیر از خبرنگاران در تالار فرشتگان صومعه سرا برگزار شد ضمن بیان سخنانی در خصوص مسایل روز کشور اظهار داشت: در زمینه ی بازار ارز و سکه به عنوان فردی که سالها در کمیسیون اقتصادی مجلس بوده ام روند پیگیری پول اقتصادی مردم در شرایط فعلی نسبت به گذشته بهتر می بینم اما در جلسات غیر علنی مجلس به این روند نقد داریم.

وی ضمن بر شمردن فعالیت های دولت دکتر روحانی عنوان کرد : اعتقاد دارم بنا به فرموده مقام معظم رهبری در کشور ما هر گروه و جناحی که بر روی کار می آید باید به دنبال شایسته سالاری باشد و گاها ضربه هایی که در کشور خورده ایم به علت رعایت نکردن این امر است .

دلخوش ، خود را از موافقان برجام خواند و گفت : در قضیه ی برجام یکی از مدافعان سرسخت آقای ظریف و دولت روحانی بودم و هستم و این موضوع را همواره اعلام کردم ، حرکت دولت برای برجام حرکت خوبی بود و ما نیز به دولت کمک کردیم.

وی در زمینه بحث FATF اظهار داشت : بنده در خصوص قضیه ی FATF که اخیرا شورای محترم نگهبان مورد تایید قرار داده است به عنوان موافق در مجلس سخن گفتم و دفاع کردم و اعتقاد دارم برای اینکه حربه را از دشمن بگیریم لازمه ی آن این است که وارد FATF شویم.

دلخوش ادامه داد : دشمن ما را بر سر دو راهی قرار داد و 8 کشور هم آمدند و عنوان کردند که اگر هر کشوری FATFرا قبول نکند خودش در لیست تروریست قرار دارد .

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تاکید کرد : ما تبصره ای در دستور کار و لایحه ای که دولت محترم آورده بود قرار دادیم و آن تبصره این بود که برخی از گروههای جهادی در دنیا را جدا کردیم و مابقی را پذیرفتیم .ملت ایران پس از انقلاب خود ضربه خورده تروریست بوده است و امروز هم آسیب هایی می بیند ولی با شرایطی که ایجاد شد ما توانستیم ثابت کنیم که FATF را قبول داریم و الحمدالله شورای محترم نگهبان هم آن را تایید کرد.

وی در خصوص مسایل اقتصادی کشور گفت : علاقمندیم به دولت کمک کنیم و در جلسات غیر علنی در کمیسیون ها نمایندگان مجلس دغدغه های خود را اعلام می کنند باید ضعف های اقتصادی مرتفع شود تا دود آن به چشم مردم نرود.

دلخوش ادامه داد : امروز دغدغه ی اصلی رهبر معظم انقلاب ، نظام و مسوولین این است که توده ی جامعه که همیشه همراه نظام بوده اند آسیب نبینند و در طول 11 سال گذشته مقام معظم رهبری شعار سالانه شان ، شعار اقتصادی بوده است پس این مقوله نشان می دهد که ایشان بینش عمیقی به مسایل دنیا و کشور دارند و مسایل را رصد می کنند و دغدغه ی اصلی ایشان هم بحث اقتصادی ست.

دلخوش ادامه داد : امیدواریم که دکتر روحانی بتوانند مشکلات مردم را حل کنند و امروز باید اتاق جنگ اقتصادی در همه ی بخش های حاکمیتی ایجاد شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار