مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : در هفته دولت شاهد بهره برداری از گاز روستاهای چنان ، پارده ،گل سیری ، تم تم آب، حاضرمیل، سنگر نادر، دول منیری، مازعبدعلی بالا و پایین، سلمان اباد، سرکمر، شهرک وحدت در شهرستانهای ایلام و دهلران خواهیم بود که حدودا 1000 خانوار در بخش روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 19 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهندس عباس شمس اللهی اظهار کرد:عملیات گازرسانی به 6 روستای موسی، تلخاب، چنار جافری، خوش قدم، شهرک جابر بالا و پایین،ماربره در شهرستان های بدره و مهران با پوشش حدودا 200 خانوار در بخش روستایی آغاز شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه از افتتاح گازرسانی به صنایع استان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه گازرسانی در استان به خصوص در بخش صنعتی شاهد بهره برداری از منطقه ویژه مهران ، کارخانه آسفالت شهرداری ایوان، کارخانه آسفالت خرداد راه شهرستان چرداول، شهرک صنعتی بدره، شهرک صنعتی مهران، کارخانه آجر ایلام سفال سرابله و کارخانه گچ ماربره از توابع شهرستان مهران خواهیم بود.

مهندس عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه با بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای فوق ضریب نفوذ برخورداری از گاز طبیعی در بخش روستایی به 81 درصد خواهد رسید، گفت: اعتبار کلی پروژه های فوق الذکر مبلغی بالغ بر 20 میلیارد تومان می باشد.

مدیرعامل در پایان به بخش مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان ایلام در بخش مسئولیت های اجتماعی مبادرت به آسفالت روستاهای بخش سیوان به طول 14 هزار متر نمودند که در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار