مشاور ارتباطات وزیر راه و شهرسازی گفت: کارخانه ریسباف اصفهان یکی از نخستین صنایع تولیدی و بخشی از هویت اصفهان است که بسیار مورد توجه و تاکید وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
کد خبر: ۶۴۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 18 August 2018
به گزارش تابناک اصفهان : سید شهرام اجتهادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا که در نگارخانه سیتی سنتر اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی با جدیت تمام در پی رفع مشکلات احیای کارخانه ریسباف اصفهان است.
 
وی در بازدید از نمایشگاه دوسالانه عکس خبرگزاری ایسنا با بیان اینکه اصل موضوعات انتخاب شده برای عکس ها بسیار جالب توجه بود، تصریح کرد: موارد انتخابی در این نمایشگاه بیانگر مشکلات موجود در جامعه است، که هرکدام موضوعی برای بحث  در بر دارد، هم‌چنین انتخاب عکس ها نشانگر توجه ویژه به مشکلات موجود است و بیانگر انتخاب صحیح و بافکر از سوی خبرگزاری است.
 
مشاور ارتباط با سازمان ها و انجمن های حرفه ای مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در خصوص کمپین فضای مجازی با عنوان "فرزندت کجاست؟" گفت: ایده این طرح جالب به نظر نمی رسد، زیرا از طرفی خاستگاه آن مرکزیت درستی ندارد و از سویی دیگر دخالت در زندگی خصوصی افراد، پسندیده نیست.
 
اجتهادی تصریح کرد: اگر شهروندان به قوه قضاییه و قانون اعتقاد داشته باشند، به بخش های نظارتی کشور نیز اعتماد دارند و دیگر بحث دخالت در زندگی شخصی افراد مطرح نمی شود، بلکه اگر شکایتی داشته باشند، از طریق قانون و قوه قضاییه می توان پیگیری کرد.
 
مشاور ارتباطات وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه این طرح تنها بازی بین دو جناح است، خاطرنشان کرد: در این کمپین تنها از عده کمی از افراد جامعه سوال می شود، در صورتیکه اگر طرح ایده درستی داشت، تمام افراد جامعه را در بر می گرفت. 
 
اجتهادی طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را یکی از نخستین و مهم ترین اقدامات فعالان سیاسی و اجتماعی متولدین دهه 50 عنوان کرد و گفت: این طرح به تمام افراد این نسل تعلق دارد و فراکسیون مجلس چه جناح راست و جناح چپ برای اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با یکدیگر مشارکت داشته اند.
 
وی تاکید کرد: این طرح زمانی مطرح شد که این نسل تصمیم گرفتند برای تفکر خودشان خدمت کنند و در واقع پافشاری از سوی دولت به خود دولت است.
 
مشاور ارتباطات وزیر راه و شهرسازی هم چنین درباره طرح مسکن مهر، اظهار کرد: طرح مسکن مهر تقریبا رو به اتمام است. مخالفت وزارت راه و شهرسازی با این طرح تنها به دلیل شایسته نبودن این طرح برای مردم بود و مسئله دیگری در این میان دخیل نبوده است.
 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار