استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام گفت: 251 پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در ایام گرامیداشت هفته دولت در این استان آماده افتتاح و یا کلنگ زنی است.
کد خبر: ۶۴۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 18 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در جلسه هماهنگی طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان طی هفته دولت اظهار داشت: آمار این طرح ها هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ولی تاکنون 251 طرح با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال برای هفته دولت در استان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

وی گفت: برای بیش از 250 نفر با اجرای این طرح ها شغل ایجاد می شود که البته این آمارها بطور قطع بیش از این میزان است، چراکه این میزان شغل ایجاد شده فقط شامل شغل ثابت این طرح هاست.

استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند عملکرد خود را برای مردم عنوان کنند و امید را به جامعه تزریق کنند چراکه جامعه بیش از هر زمان دیگری به این موضوع نیاز دارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سال جاری به استان ایلام سفر می کند، گفت: در این سفر طرح های بزرگ و کلان استان شامل فاز دوم پتروشیمی، استیل کرد دره شهر، فولادگستر ایوان و چند طرح صنعتی بزرگ دیگر افتتاح می شود.

وی یادآور شد: طرح بزرگ و خوبی در استان در حال اجراست که بطور قطع در آینده روند توسعه و اشتغال در استان شتاب می گیرد.

استاندار ایلام گفت: نزدیک به هشت طرح بزرگ صنعتی در استان در حال اجراست که رقم سرمایه گذاری و اشتغال این طرح ها برای توسعه استان بسیار حائز اهمیت است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: شرایط کشور ایجاد می کند دستگاه های اجرایی با هم تعامل داشته باشند و اختلاف نظر مدیران نباید به جامعه تسری پیدا کند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار