رییس اداره تعزیرات حکومتی مهران؛
رییس اداره تعزیرات حکومتی مهران از کشف و ضبط 35 هزار لیتر نفت گاز قاچاق در این شهرستان خبر داد که به صورت غیرمجاز و خراج از شبکه توزیع عرضه شده بود.
کد خبر: ۶۴۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 18 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛خیرعلی طهماسبی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت گشت سیار مشترکی با حضور نیروهای شرکت نفت ، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی این شهرستان انجام شد.

وی تاکید کرد: در جریان اجرای این گشت مشترک از یک شرکت حفاری در حوزه نفتی مهران مقدار 35 هزار لیتر نفت گاز که به صورت عرضه خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

رییس تعزیرات حکومتی مهران تاکید کرد: پرونده ای در این خصوص در تعزیرات حکومتی مهران تشکیل و علاوه بر الزام شرکت متخلف به توزیع ، حکم به محکومیت متهم پرونده به مبلغ 80 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر و سوخت یاد شده جهت توزیع در اختیار شرکت فرآورده های نفتی منطقه ایلام قرار گرفت.

گفتنی است نیروهای اطلاعات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در شهرستان آبدانان هفته گذشته پنج تن کالای انبار شده را کشف و ضبط کردند.

در این عملیات یک هزار و 900 کیلوگرم روغن، یک هزار و 500 کیلوگرم قند، 800 کیلوگرم برنج، 360 کارتن مواد شوینده و 33 تن گندم به دست آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار