مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از بهره مندی بیش از ۱۰۰ بیمار از خدمات رایگان هلال احمر در روستای محروم گور طوطی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 16 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین عارفی با بیان اینکه هفته گذشته طرح کاروان سلامت در روستاهای محروم شهرستان ملکشاهی به اجر درآمد، افزود: این طرح به صورت منطقه ایی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم روستایی و عشایری استان ایلام ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این طرح با هدف افزایش سطح سلامت اقشار محروم و زمینه سازی برای رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت یک روز در مناطق محروم روستایی شهرستان سیروان اجرا شد.

حسین عارفی بیان کرد: طرح کاروان سلامت در روستای محروم گور طوطی از توابع شهرستان سیروان به صورت منطقه ای توسط داوطلبان هلال احمر شهرستان سیروان و چرداول و با همکاری شبکه بهداشت و درمان سیروان اجرا شد.

عارفی اظهار کرد: با اجرای این طرح کاروان سلامت بیش از ۸۰ بسته بهداشتی و سبد غذایی در بین روستاییان توزیع و همچنین ویزیت ، دارو ، مشاوره ، تست فشار و قند خون به صورت رایگان به بیماران سالمند و نیازمند روستاییان مناطق محروم گور طوطی ارائه شد.

وی افزود: در اجرای این طرح کاروان سلامت پزشک ، پرستار، ماما ، داروخانه ، ۴ اعضای داوطلب و ۶ نفر از پرسنل هلال احمر شهرستانهای سیروان و چرداول در این طرح مشارکت داشتند که در مجموع به بیش از ۱۰۰ بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار