برخی منابع خبری و شبکه های اینترنتی فعال در فضای مجازی استان ایلام و کشور ساعتی پیش خبری را مخابره کردند با این عنوان که در پی کنسل شدن پرواز ایلام تهران مسافرین این پرواز به شدت به این اقدام فرودگاه معترض شدند و با عوامل فرودگاه درگیرشدند که از سوی مدیر فرودگاه ایلام تکذیب شد
کد خبر: ۶۴۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 15 August 2018

برخی منابع خبری و شبکه های اینترنتی فعال در فضای مجازی  استان ایلام و کشور  ،ساعتی پیش خبری با این عنوان که در پی کنسل شدن پرواز ایلام -تهران ،مسافرین این پرواز به شدت به این اقدام معترض و درنهایت با عوامل فرودگاه درگیر شدند.


درخبر منتشر شده در خصوص چرایی  وقوع درگیری فیزیکی در فرودگاه ایلام این گونه آمده است: درگیری فیزیکی از آنجا آغاز شد که هواپیمای پرواز تهران ایلام ،پس از آنکه در فرودگاه ایلام به زمین نشست و طبق روال همیشگی می‌بایست مسافرین ایلامرا به  تهران جابجا کند، در اقدامی غیر منتظره و بدون دلیل منطقی، مسافران ایلام مشهد را سوار نموده است که لغو پرواز ایلام تهران باعث تنش و درگیری فیزیکی مسافرین با عوامل فرودگاه و کادر پرواز شد.


 به گزارش تابناک ایلام ؛ انتشار این خبر در فضای مجازی ورسانه ای استان واکنش مدیر فرودگاه ایلام  را به دنبال داشت .علی متانت اظهار کرد : شرکت هواپیمایی آسمان ظهر امروز 2 پرواز از این فرودگاه به مقصد  تهران و مشهد داشت که در  هواپیمای  اختصاص یافته به پرواز مشهد مشکل فنی تشخیص داده شد.

متانت گفت : مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان در مقابل این مشکل بنابر تشخیص و تصمیم خود پرواز ایلام - تهران را لغو کردند و با هواپیمای آن ، پرواز ایلام - مشهد را انجام دادند.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اضافه کرد: لغو پرواز ایلام - تهران و اختصاص هواپیما آن به مقصد دیگر ، موجب نارضایتی مسافران ایلام - تهران شد ،اما این اعتراض به نزاع نیانجامید.

متانت با ذکر اینکه کارشناسان شرکت آسمان هم اکنون در تلاش برای رفع نقص هواپیما و انتقال مسافران پرواز لغو شده هستند تصریح کرد: در هر صورت سلامت و ایمنی مسافران در اولویت است و تا اطمینان از رفع کامل مشکل فنی، امکان پرواز و انتقال مسافران از این طریق وجود ندارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: تلاش می شود مسافرانی که دارای مشکل پزشکی و درمانی بوده و یا پرواز آنان ضرورت دارد ،از طریق شرکت های ماهان و ایران ایر به مقصد تهران جابجا شوند.

روزانه چندین پرواز از فرودگاه بین المللی شهدای ایلام به مقصد های مختلف داخلی به خصوص تهران انجام می شود.
بیشتر مسافران مشهد فرودگاه ایلام اتباع کشور همسایه عراق هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار