استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با بیان اینکه اعتبارات اشتغالزایی تا پایان مرداد باید جذب شود،گفت: برای جذب بیشتر اعتبارات اشتغالزایی و استفاده از مرحله دوم اعتبارات در نیمه دوم سال باید بروکراسی ناکارآمد اداری شکسته شود.
کد خبر: ۶۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ 14 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار داشت: باید تا پایان مردادماه مجموع یک هزار و 80 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال که به استان اختصاص یافته جذب شود.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی موظف است 10 شغل در این راستا تعریف کند، افزود: برای جذب تسهیلات تعریف پروژه توجیه دار، فراهم کردن زیرساخت ها و شکسته شدن بروکراسی ادارات می تواند منجر به ایجاد اشتغال در استان شود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: عقد قراردادها و تصویب طرح ها توسط بانک ها نسبت به هفته های گذشته شتاب بیشتری گرفته و مدیران باید تلاش کنند در هفته های باقیمانده کل اعتبارات را جذب کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای شتاب بیشتر جذب تسهیلات اشتغالزایی بروکراسی طولانی استعلام ها حذف شود و با صدور پروانه های بی نام برای متقاضیان، تلاش کنیم رضایتمندی را برای ایجاد اشتغال افزایش دهیم.

وی گفت: همچنین از فرمانداران و مدیران دستگاه ها خواسته شده که پروژه های قابل اجرا را بر اساس ظرفیت شهرستان شناسایی و به افراد جویای کار معرفی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: بانک های عامل روند قابل قبولی در بررسی و تصویب طرح های ارائه شده اشتغال زایی داشتند که تاکنون بر اساس 900میلیارد ریال اعتبار تخصیصی استان یک هزار و 181 طرح با هزار و 68 میلیارد ریال با اشتغال 2 هزار و 483 نفر را مورد تصویب قرار داده اند.

شکرالله شیرخانی افزود: 731 پرونده با اعتبار 660 میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و 658 نفر نیزعقد قرارداد شده اند.

وی یادآور شد: از این میزان بیش از 661 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی از طرف بانک های عامل پرداخت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار