نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه دولت آمریکا این جنگ را توسط وزارت خزانه‌دارایش هدایت می‌کند، اما می‌بینیم با این همه سختی‌ها و تحریم‌ها مانع زندگی مردم نشده و به صورت عادی زندگی خود را سپری می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 14 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سید قاسم جاسمی امروز سه شنبه در مراسم روز خبرنگار که در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، افزود:درزمان هشت سال جنگ تحمیلی که ارتش و سپاه آمادگی لازم برای نبرد را نداشتند دشمن موفق شد تا نزدیکی اهواز و شهرهای کرمانشاه بیاید.

وی خاطر نشان کرد: در آن زمان امام(ره) با هوشیاری و بصیرت دستور جهاد دفاعی را صادر نمود مردم کشور با تمام توان پای کار آمدند و با تقدیم شهدای بسیاری به پیروزی دست یافتند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:خبرنگاران نقش بسیار بسزایی در زمان جنگ داشتند بطوریکه در بسیاری از عملیاتها حتی در مسیرهای صعب العبور خبرنگاران برای ثبت لحظات در سنگر حضور داشتند و رشادتهای رزمندگان را به تصویر می کشیدند و اگر امروز بسیاری از آن رشادتها ثبت شده حاصل تلاشهای خبرنگاران است.

جاسمی تصریح کرد: خبرنگاران توانستند  در آن برهه از زمان مظلومیت و از خودگذشتگی رزمندگان کشور را به تصویر بکشند و امروز نیز پس از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی پا به پای رزمندگان اسلام در دفاع از حریم آل‌الله در سوریه و یمن حضور  فعال دارند .

به گفته این نماینده، امام راحل بارها تاکید داشتند که نگذارید مملکت به دست نامحرمان و نا اهلان بیفتد اما امروز می بینیم همان اتفاق افتاده است.

وی افزود:افرادی که به هر نحوی دارای مسئولیتی هستند باید بدانند حافظه تاریخی ملت اختلاسها و سوءاستفاده ها را از یاد نخواهد برد.

این نماینده مجلس ابراز داشت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما با آمریکا سر سازش نداریم و اگر در کشور ما نوای دلنشین بسیجی حاکم شود چشم طمع جهانیان و جهانخواران از آن به دور خواهد بود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار