معاون تعاون بنیاد شهید استان؛
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: اشتغال مهم‌ترین چالش جامعه ایثارگران است که باید همه‌ مسئولان دولتی و خصوصی کمک کنند تا بتوانیم این مشکل را به نحو مطلوبی برطرف کنیم.
کد خبر: ۶۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 14 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسدالله تولیده معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار داشت : خانواده شهدا و جانبازان در کنار سایر ایثارگران گران‌قدر حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند، چراکه امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشورمان مدیون فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های این عزیزان است.

وی تأکید کرد: تمام مسئولین، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در خصوص رسیدگی به امورخانواده شهدا و جانبازان مسئول هستند و این مسئله تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست.

معاون تعاون بنیاد شهید استان ایلام  با اشاره به وظیفه شناسی  جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد : امروز نیز این قشر معظم جامعه با ورود به عرصه‌ی صنعت و اقتصاد توانستند کارآفرینی کرده و برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند.

وی در خصوص کار آفرینان و جهادگران عرصه‌ی اقتصادی گفت: امروز هر کارآفرینی که بتواند در این عرصه فعالیت و مشکل بیکاری تعدادی را برطرف کند در واقع جهاد کرده و کارش قابل تحسین است.

تولیده به  همکاری  دستگاه‌های مربوطه در سنوات گذشته  اشاره کرد افزود :این دستگاه ها  تلاش‌های بسیاری در جهت رفع مشکلات ایثارگران داشته اند که  البته مدیریت کردن مشکلات ایثارگران به‌عنوان قشر زحمت‌کش بسیار مشکل بوده و باید خدمات‌رسانی به آن‌ها به‌صورت جامع صورت گیرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار