هرچنددر تماس شب گذشته خبرنگار تابناک با استاندار ایلام ،میزان صحت وسقم خبر جاری را از وی جویا شده وایشان باردیگر والبته با مزاح اینچنین پاسخ دادند که " از چهار حالت خارج نیست ؛ یا اینجا می مانم ،یا بازنشسته می شوم ،یا به جایی دیگر می روم ویا وزیر می شوم" اما معنای واقعی این پاسخ سلیمانی دشتکی را می توان در نادرست بودن خبرهای منتشر شده دراین خصوص تعبیر کرد.
کد خبر: ۶۴۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 13 August 2018

تابناک ایلام ::از روزی که اصلاحیه طرح قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید، بازار شایعات وگمانه زنی ها  در خصوص اینکه استاندار ایلام مشمول این طرح می شود یا خیر ،حسابی داغ شده است .

هرچند عده ای نان خود را به ماندن یا رفتن سلیمانی دشتکی گره زده اند ،اما موضع مناسب ایشان در این خصوص توانست تا حدودی از میزان شایعات در فضای رسانه ای و مجازی استان بکاهد؛" طبیعاً از یکی از این دو حالت خارج نیست یا شامل می‌شود یا نمی‌شود اما آنچه مهم است شامل کلیه بازنشستگان است و همگان باید به قانون عمل کنند."

اما با این وجود و علیرغم مصاحبه اخیر معاون وزیر کشور مبنی بر اینکه استاندار ایلام از شمول این طرح خارج است کماکان اصرار برخی براین است که به هر نحو ممکن بر طبل شایعه رفتن استاندار ایلام بکوبند .وقتی که شایعه بازنشستگی ایشان رسوب نمود ،باردیگر بر شایعه جدیدی دست وپا کرده و نشستن ایشان بر جای یکی از استانداران بازنشسته را علم نمودند.

تازه اینکه اخیرا نیز با پیش کشیدن شایعه وزیر شدن آقای استاندار ، تمام فکر وذکر خود را بر القاء رفتن سلیمانی دشتکی از ایلام متمرکز نموده اند.نقطه قابل تامل اینکه یکی از کانالهای نزدیک به استاندار که زیر نظر یکی از چهره های نزدیک به ایشان اداره می شود با قرار دادن خبر وزیر شدن آقای استاندار در خروجی این کانال بر دایره شایعات وگمانه زنی های نزدیک به حقیقت افزود.

هرچنددر تماس شب گذشته  خبرنگار تابناک با استاندار ایلام ،میزان صحت وسقم خبر جاری را از وی جویا شده وایشان باردیگر والبته با مزاح  اینچنین پاسخ دادند که " از چهار حالت خارج نیست ؛ یا اینجا می مانم ،یا بازنشسته می شوم ،یا به جایی دیگر می روم ویا وزیر می شوم" اما معنای واقعی این پاسخ سلیمانی دشتکی را می توان در نادرست بودن خبرهای منتشر شده دراین خصوص تعبیر کرد.

اما بالاخره استاندار ایلام امروز عصر در جلسه ساماندهی امور جوانان با تکذیب خبرهای منتشر شده ،اّب پاکی را بردستان شایعه کنندگان ریخت وگفت : "خبرهای منتشر شده در خصوص وزیر شدن اینجانب در فضای مجازی را تکذیب می کنم "وی با اشاره به سخنان ناصریان معاون وزیر کشور نیز بیان داشت: همانطور که معاون وزیر کشور اعلام نمودند ،مشمول طرح منع بکارگیری بازنشستگان نمی شوم".وی تیر خلاص بر پیکر شایعات را اینگونه زد" برنامه ای برای  رفتن از ایلام ندارم"

لذا انتظار می رود با روشن شدن تمامی ابهامات در خصوص ماندن ویا رفتن استاندار ایلام،بجای وقت کشی درراستای شایعه سازی هایی که هیچ کمکی به روند توسعه استان محروم ایلام نمی کند ،فضا رابرای کار و تلاش مهیا نموده وبا انتشار شایعات ،در تمرکز فکری مدیران ارشد استان اخلال ایجاد نکنیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
طبق ویکی پدیا قاسم سلیمانی دشتکی (زاده ۱۳۳۴، دشتک)، فعال سیاسی کارگزاران سازندگی، از طرفداران علی اکبر هاشمی رفسنجانی و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم بود. وی تحصیلکرده کارشناسی روانشناسیِ دانشگاه اصفهان است. وی در ۲ مهر ۱۳۹۶ توسط هیئت دولت به عنوان استاندار ایلام منصوب و معرفی گردید.
قاسم سلیمانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد. وی ابتدا دبیر و مدیر دبیرستان‌های اردل و شهرکرد بود. وی در مناصب اجرایی و مدیریتی مختلف ازجمله؛ رئیس گروه آموزشی روانشناسی استان چهارمحال و بختیای، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری (از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹)، مدیرکل تعاون استان اصفهان (از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان (از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳) و معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی در کارنامه خود دارد 20+3+3+1 =27 سال اونجا از83تا96 هیچی سابقش ننوشتن 13سال میشه کارمند دولت بوده حتما بیمش واریز میشده ایلامم 1سال جمعا 41 سال سابقه وسن 63 سال نمیدونم چی بگم جل الخالق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار