کد خبر: ۶۴۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 13 August 2018

به گزارش تسنیم ولی ملکی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای راه‌اندازی کارخانه نساجی بخش رضی مشگین‌شهر انجام شده و این کارخانه فروردین سال آینده به بهره‌بردرای می‌رسید.

وی با اشاره به این که با راه‌اندازی این کارخانه گام بزرگی در رونق اقتصادی رضی به وجود می‌آید گفت: این منطقه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاش ما بر این است که مطالبات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

ملکی ضمن اشاره به تسهیل عملیات اجرایی کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر بیان کرد: انتخاب و جذب نیروهای این کارخانه به صورت تخصصی توسط سرمایه‌گذاران و مدیران مجموعه انجام می‌شود و بی‌شک افراد تحصیل‌کرده، کاردان و بامهارت در این کارخانه جذب می‌شوند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس بیان کرد: انتظار می‌رود این کارخانه گام بزرگی در تحول اقتصادی و اشتغال منطقه داشته باشد چرا که ایجاد این کارخانه در منطقه بی‌نظیر بوده و دستاوردهای بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

ملکی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران نقش اساسی در شفاف‌سازی اذهان عمومی دارند و می‌توانند گام بزرگی در توسعه و پیشرفت منطقه بردارند و ما از خبرنگارانی که در راستای پیشرفت و توسعه منطقه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی از اجرای طرح گردشگری در روستای جبه‌درق مشگین‌شهر گفت: بابت این سرمایه‌گذاری و اقداماتی که در روستای جبه‌درق انجام شده تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس از ساماندهی جاده اردبیل - مشگین‌شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این جاده تسهیل شده و با بهره‌برداری از این پروژه شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم بود.

ملکی وحدت و همدلی شورا و شهردار را نیاز اساسی دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود با تعاملات همه‌جانبه شورا و شهردار مشکلات مشگین‌شهر برطرف شود و مطالبات مردم نیز در حوزه شهری در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس با اشاره به موضوع واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی گفت: انتظار می‌رود کشت و صنعت مغان به افراد و شرکت‌های صلاحیت‌دار و یا تعاونی عشایری منطقه واگذار شود تا حقوق مردم منطقه پایمال نشود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: من در این برهه سخت زمانی مخالف سئوال از رئیس جمهور هستم ولی انتظار می‌رود رئیس جمهور و تیم اقتصادی وی برنامه‌ریزی اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور داشته باشند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار