استاندار:
در دیدار اعضای ستاد مردمی توسعه استان با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمد رضا خباز گفت: حل مشکلات فرودگاه بجنورد به عنوان یکی از عوامل توسعه درکنار جاده و راه آهن، از اولویت های استان است و بنده آمادگی خود برای پیگیری این موضوعات از مرکز را اعلام می کنم.
کد خبر: ۶۴۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 13 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر خباز در این دیدار اظهار داشت: در آینده ای نزدیک با وزیر راه و شهرسازی دیدار خواهم داشت و مطالبات استان در حوزه جاده، راه آهن و فرودگاه را اعلام می کنم و یادآور می شوم زمانی که حضور بنده در خراسان شمالی به عنوان استاندار مطرح شد، تمامی این موارد را از دولت مطالبه کرده ام که مورد استقبال هیئت دولت نیز قرار گرفت.
وی ادامه داد: فرودگاه بجنورد طولانی ترین باند را دارد و از توانمندی های فراوان دیگری نیز برخوردار است اما متناسب با ظرفیت های موجود از آن بهره برداری نمی شود و تعداد پروازها در این فرودگاه بسیار اندک است.
وی مطرح کرد: فرودگاه بجنورد افزون بر ۲۰ سال پرواز موفق را تجربه کرده است و امروز با توجه به پیشرفت علم و بهره مندی از امکانات نوین امکان پرواز در تمامی فصل ها وجود دارد که باید این موصوع پیگیری و عملیاتی شود.
وی اشاره داشت: زندگی مسالمت آمیز اقوام مختلف با گویش های متفاوت در خراسان شمالی به معجزه شباهت دارد و بنده اعتقاد دارم این موضوع به دودمان فهمیده و عاقل مردم استان بر می گردد که برای مسائل جزئی با یکدیگر بحث و جدالی نداشتند و این تفکر در استان نهادینه شده است و ما باید از این وحدت و انسجام برای توسعه و بالندگی بهره مند شویم.
دکتر خباز افزود: بخش گردشگری استان بسیار غنی است و گردشگر می تواند در کمتر از دو ساعت چهار اقلیم آب و هوایی مختلف را در این منطقه تجربه کند و بنده اعتقاد دارم تبدیل خراسان شمالی از معبر به مقصد گردشگری باید شعار ما باشد و با ارائه راهکارهای کارشناسی آن را عملیاتی کنیم تا رونق اقتصاد استان را شاهد باشیم.
دکتر خباز تاکید کرد: ۱۴ سال از تقسیم خراسان می گذرد اما هنوز خراسان شمالی به اندازه شان و توانمندی خود پیشرفت نکرده است و بنده اعتقاد دارم باید با بهره مندی از ظرفیت های فراوان استان در مسیر توسعه گام های بلندی برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار