فیروزکوه- استاندار تهران در هفتمین سفر از دور دوم سفرهای شهرستانی خود، وارد شهرستان فیروزکوه شد و به بررسی مشکلات پرورش دهندگان ماهی و واحدهای صنعتی این شهرستان پرداخت.
کد خبر: ۶۴۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 13 August 2018

به گزارش مهر، محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه و پس از ورود به شهرستان فیروزکوه، به بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی پرداخت و در جریان روند فعالیت این واحدها قرار گرفت و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

سفر به فیروزکوه، هفتمین سفر دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

واحدهای تولیدی که توسط مقیمی مورد بازدید قرار گرفت؛ در زمینه های تولید نوشیدنی و پرورش ماهی فعالیت دارند.

استاندار تهران پیش از این و در سفر به شهرستان بهارستان هدف از دور دوم سفرهای شهرستانی خود را رفع موانع تولید در استان تهران دانسته بود.

کمبود نقدینگی و افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی مهم ترین مشکل صنعتگران فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان گفت: واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی شهرستان فیروزکوه در سفر استاندار تهران مورد بررسی قرار می گیرد.

مهدی یوسفی جمارانی گفت: در این سفر سعی می شود، از نزدیک مشکلات را از زبان تولید کننده ها و فعالان اقتصادی به نماینده عالی دولت در استان تهران منعکس کنیم.

پیگیری مصوبات دور اول سفرهای شهرستانی، نیز هدف دیگر مقیمی از سفر به شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران است.

یکی از تولیدکنندگان فیروزکوه در حاشیه این سفر گفت: کمبود نقدینگی و افزایش  قیمت مواد اولیه وارداتی از جمله مشکلاتی است، که در بازدید امروز با استاندار تهران مطرح شد.

تامین آب مهم ترین مشکل پرورش دهندگان ماهی در فیروزکوه

استاندار تهران نیز در حاشیه بازدید از واحدهای پرورش ماهی در جمع خبرنگاران گفت: مشکل تأمین آب مهم ترین مشکل پنج سایت پرورش ماهی فیروزکوه است.

محمد حسین مقیمی گفت: از دیگر مشکلات پرورش دهندگان ماهی کمبود ظرفیت حوضچه ها و نیز تأمین آب ایمن بود، که راهکارهای حل مشکل این عزیزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیش از این، استاندار تهران در دور دوم سفرهای شهرستانی خود، به شهرستان های پاکدشت، رباط کریم، قرچک، قدس، شهریار و بهارستان سفر کرده و مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار