فرمانده انتظامی استان ایلام :
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فرهنگ مقاومت و شهادت که برگرفته از حماسه کربلا و امتداد آن در دفاع مقدس است رمز پیروزی در مقابل گروه های تروریستی و استکباری است.
کد خبر: ۶۴۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 13 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با یکی از جانبازان سرافراز اظهار داشت:حرکت برمسیر شهادت بزرگترین و بالاترین نوع ایثار و ارزشمندترین کار فرهنگی و دینی در جامعه ما است که جانبازان و شهدای ما انتخاب کردند. 

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه نه تنها نسل نوجوان و جوان را از آسیب های اجتماعی مصون می کند بلکه اقتدار و امنیت پایدار کشور را تضمین می کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:این انقلاب ، امانت شهداء و جانبازان است که امروز در دستان ماست و وظیفه تک تک ما حفظ و حراست از این امانت است و این مسئله جز با نشر فرهنگ ایثار و شهادت محقق شدنی نخواهد شد.

 وی افزود:امروز فرهنگ مقاومت و شهادت که برگرفته از حماسه کربلا و امتداد آن در دفاع مقدس است رمز پیروزی  در مقابل گروه های تروریستی و استکباری است.

یاری گفت: جامعه امروز، امنیت، آرامش و دستاوردهای خود را مدیون خون شهدا و ایثارگری ها و جانفشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان است. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه جانبازی واژه مقدسی است، که خداوند به بندگان خالص خود می دهد، گفت: جانبازان از جان خود نیز برای حفظ انقلاب و آرمان‌های آن گذشتند.

گفتنی است در این دیدار ، جانشین انتظامی استان ایلام، معاون اجتماعی و معاون نیروی انسانی انتظامی استان، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام را همراهی کردند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار