به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا، ظهر یکشنبه در مراسم تکریم از زحمات ۱۱ ساله امام جمعه سابق شهرستان صومعه سرا که در مصلای مسجد جعفری این شهر برگزار شد مسئولیت را امانتی الهی دانست و اظهار کرد: مسئولیت ها همیشگی نبوده بنابر این مسئولان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم باید از این فرصت الهی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه داشتن عملکرد مناسب در طول خدمت سبب می شود که آن مسئول در یادها ماندگار شود، افزود: حجت الاسلام صدیقی در طول فعالیت خود به عنوان امام جمعه شهرستان صومعه سرا خدمات زیادی برای شهرستان انجام داده اند.

IMG_20180812_122730_891_0

فرماندار صومعه سرا متانت و مناعت طبع، تعامل و همراهی با مسئولان برای حل مشکلات مردم و شهرستان را از جمله ویژگی های شاخص وی برشمرد و خاطرنشان کرد: وی از تربیون نماز جمعه برای بیان مشکلات مردم و شهرستان و تذکر به مسئولان ارشد و روسای دستگاه های اجرایی به درستی و در زمان مناسب استفاده می کرد.

وی همچنین ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام محمدمهدی راشدی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان صومعه سرا، تأکید کرد: امیدواریم روند تعامل، همفکری و وحدت گذشته با حضور وی در شهرستان و در میان مسئولان پررنگ تر شود.

فتح اللهی به نقش تأثیرگذار ائمه جمعه در جامعه اشاره کرد و یادآورشد: تلاش می کنیم تا با استفاده از این ظرفیت و نقش و در راستای حفظ وحدت و انسجام ملی باد تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات شهرستان گام برداریم.

به گفته وی با توجه به شرایط امروز کشور و توطئه دشمنان برای ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی و دوری مردم از مسئولان باید تلاش شود تا با کمک یکدیگر همانند ۴۰ ساله گذشته توطئه دشمنان را خنثی کنیم.