مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان های سلامت این جمعیت به روستاییان محروم شهرستان ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 11 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین عارفی گفت: اعزام این کاروان توسط هلال احمر شهرستان های ملکشاهی، مهران و دهلران به صورت منطقه ای و با همکاری بهداشت و درمان در روستای محروم خوشادول از توابع شهرستان ملکشاهی انحام شده است.
وی ادامه داد: این طرح با هدف افزایش سطح سلامت اقشار محروم و زمینه سازی برای رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم روستایی شهرستان ملکشاهی اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: با اجرای این طرح کاروان سلامت بیش از 110 بسته بهداشتی در بین روستاییان محروم توزیع و همچنین ویزیت ، دارو ، مشاوره ، تست فشار و قند خون به صورت رایگان به بیماران سالمند و نیازمند روستاییان خوشادول ارائه شد.
عارفی افزود: کاروان سلامت شامل 2 پزشک ، سه پرستار و همچنین ماما ، روانشناس ، مشاور ، تزریقات ، داروخانه ، بهورز و اعضای داوطلب و هفت نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان است که در مجموع به بیش از 140 بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه دادند.
در ادامه فرماندار شهرستان ملکشاهی ضمن بازدید از خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان ایلام در مناطق محروم روستایی این شهرستان اظهار کرد: طرح ملی کاروان سلامت با هدف کمک به نیازمندان مناطق محروم اقدامی قابل تقدیراست و امیدواریم این طرح در طول سال نیز ادامه داشته باشد.
روستای محروم خوشادول از توابع شهرستان ملکشاهی در استان ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار