حاشیه نگاری تابناک ایلام بر همایش فعالان رسانه ای ؛
اما در کنار اهمیت این کار بزرگ وستودنی صداوسیمای مرکز ایلام وبسیج رسانه استان ،همانند همیشه برگزاری چنین همایشها ونشست هایی خالی از حاشیه های شیرین تر از متن نیست . حاشیه هایی که همواره یک پای ثابت تولیدات این رسانه و از پر طرفدار ترین بخش های خبری تابناک ایلام به حساب آمده است.
کد خبر: ۶۴۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 07 August 2018

تابناک ایلام ::مرداد ماه که از نیمه می گذرد ،به پاسداشت روزی که به نام قلم و تکریم اهل آن در تقویم رسمی کشور ثبت وضبط شده است شهر ودیار ما هم رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد. امسال هم به سبک سالهای پیش وبه مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار وتجلیل از فعالین این عرصه خطیر ،گردهمایی ها وبرنامه های متعددی در سطح استان ایلام برگزار می شود.

اما امسال در کنار تمامی برنامه هایی که در دستگاههای متعدد برای تکریم این تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برگزار می شود ،به همت صدا وسیمای مرکز ایلام ،همکاری بسیج رسانه وهمراهی رسانه های پویای استان، همایش بزرگی در ایلام برگزار شد .

همایشی در راستای بزرگداشت روز خبرنگار و با سبک وسیاقی جدیدتر ،برنامه ای در تراز نام خبرنگار که در آن رسانه های استان میزبان میهمانی بودند که از جنس آنان بود. مهندس عزت الله ضرغامی که سابقه ده سال مدیریت بر بزرگترین رسانه کشور یعنی رسانه ملی را در کارنامه خود دارد،میهمان امروز خبرنگاران ایلامی بود.

اما در کنار اهمیت این کار بزرگ وستودنی صداوسیمای مرکز ایلام وبسیج رسانه استان ،مثل همیشه برگزاری چنین همایشها ونشست هایی خالی از حاشیه های شیرین تر از متن نبود. حاشیه هایی که همواره یک پای ثابت تولیدات این رسانه و از پر طرفدار ترین بخش های خبری تابناک ایلام به حساب می آید.

*سالن اجتماعات هتل زاگرس مملو از جمعیت بود. تا جایی که بسیاری از مدعوین برنامه مجبور به حضور در طبقه فوقانی سالن شدند.

*برنامه برای تجلیل از خبرنگاران ترتیب داده شده بود ،اما حضور پررنگ مدیران کل که البته جای تقدیر وتشکر هم دارد،ناخودآگاه یادها را از روز خبرنگار دور می کرد واین فرضیه در ذهن شکل می گرفت که نکند " روز مدیرکل " باشد و ما اشتباه آمده ایم !

*بگی نگی از برنامه امروز بوی سیاسی وتبلیغات انتخابات ریاست جمهوری  به مشام می رسید.از سخنان تبلیغاتی و شیرین آقا سید گرفته تا کلیپ پیش کشی دوستان رسانه ملی در ایلام، می توان براحتی چنین برداشت کرد که استارت تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری 1400 دراستان زده شد!اگرچه این استارت پیشتر از این و از همان روز تنفیذ حسن روحانی، در مشهد زده شد!!

*جمع جمعِ تقریبا اصولگرایی بود ،اما سخنان عریان سید عزت الله ضرغامی در نام بردن از موسوی وکروبی تا تجلیل از سیدمحمد خاتمی باعث شد تا اخم هایی بر چهره برخی بنشیند.

*درکنار سخنان خوب وعلمی مهندس ضرغامی ،بخشی ازسخنان وی که هم خاطره ای از گذشته بود وهم توانست بعنوان  یک آنتراکت ،خنده حضار را در پی داشته باشد جالب توجه بود.جایی که با بیان خاطره ای از اتفاقات سال 88 گفت:نیروی انتظامی برای متفرق نمودن جمعیت(زن ومرد )معترض مقابل صدا وسیمای مرکز،آنها را هل می داد وچون جمعیت متراکم می شد، اینگونه شعار می دادند: نیروی انتظامی تشکر تشکر!

*برنامه که پایان یافت خبرنگاران فرصتی یافتند که به مواضع ایشان را در خصوص مسایل سیاسی روز جویا شوند. بخشی از پاسخ ایشان به خبرنگاران سوال کننده؛

*در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کاندیدای ریاست جمهوری می شوید یانه: هنوز زود است اما مهم این است که کاندیداها برای رفع مشکلات مردم برنامه داشته باشند.

*در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پیام رسان های داخلی خوبند یا بد آیا کارکرد تلگرام را دارند: تلگرام هم سالها طول کشید تا به این وضعیت درآمد ،لازمه رفع مشکلات پیام رسانهای داخلی حمایت از آنان است . ممکن است امکانات فنی آنها به تلگرام نرسد اما در دراز مدت بهتر خواهد شد.

*ضرغامی در بین خبرنگار تابناک و تسنیم قرار گرفته بود با لحن شوخی گفت : تسنیم به ما نزدیک تر است . خبرنگار تابناک علت را جویا شد وسوال کرد که آیا مدیریت تابناک بعنوان رقیب انتخاباتی شما باعث این موضعگیری شده است که ایشان جواب داد :فقط یک شوخی بود ،تابناک رسانه ای خوب وگردانندگان آن از دوستان ماهستند.

* سید عزت الله ضرغامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مینی بر اینکه به مدیریت خودت ومدیرکل ایلام چه نمره ای می دهید گفت: به خودم صفر وبه آقای شیروی بیست! حالا نمی دانم با این صفر گنده ای که ضرغامی به خودش داد چگونه میخواد یک مقطع بالاتر برود ورییس جمهور بشود !؟

*گویا خانم ضرغامی خوب هوای او را دارد ،چون در کیف دستی او ظرفی پر از تنقلات قرار داشت که گویا با احساس گرسنگی که به او دست داد به سراغ آن رفت . هم خودش خورد وهم به ما تعارف کرد..البته فکر کنم مهندس خواست ما ایلامی ها را نمک گیر خود کند، اما بعدها چلومرغ ناهار صدا وسیما !هم ما را نمک گیر کرد وهم آقا سید را!!

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ترخان
|
Germany
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
خداوکیلی یک نفر به داد این ورزش و جوانان ایلام برسد.مدیر کل که فقط کارش شده تماس با تهران و هماهنگی با لابی‌هاش در وزارت ورزش (آقای خادم، معاون پارلمانی و آقای نیک بین دوست صمیمی زارع در معاونت منابع وزارت)، تماسها و آمارگیری های بی وقفه از اینکه آیا کسی از ایلام داره تلاش میکنه برای پُستشیا نه؟ کسی زیرزیرکی برای مصاحبه دعوت شده؟ کلا ورزش ایلام به فنا رفته که همه انرژی مدیرکل بی‌کفایتش صرف چندماه بیشتر ابقا داره میشه، دریغ از حل مشکلاتی که اینجا ما شاهد ارباب رجوع و هیئتها و ورزشکارانی هستیم که مراجعه میکنن و بدون ملاقات با مدیری که همیشه پشت در بسته داره برای ابقاش تلاش میکنه، غرغرکنان برمی‌گردند و ورزش استان دچار افول سنگینی شده که نمیدونم چرا این خیل عظیم خبرنگارانی که امروز روزشان بود وظیفه رصد عملکردی ادارات را دارند عین خیالشان نیست و خودشان را به کوچه علی‌چپ زده‌اند!!! شهر که شلوغ میشه قورباغه هم هفت‌تیر می‌کشه! وضعیت ورزش و جوانان استان بقدری خراب و بی در و پیکر شده امروز توی اداره شنیدیم آقای نماینده استان( س.ا )داره برای یکی از نزدیکانش بنام ترخان برای مدیرکلی تلاش میکنه! اینو از همکارم شنیدم برق از سرم پرید.این اقای ترخان جای پُرش توی این ارگان کارشناسی هست والسلام! یکنفر، یک خبرنگار که شرف خبرنگاریش هنوز نمرده این وضعیت و رصد کنه و گزارش کنه.بداد این ورزش و جوانان برسید که دودش نه به چشم ما کارمندای اداره کل بلکه به چشم کل استان خواهد رفت اونوقت باید به حال ورزش این استان خرما خورد و تعزیه خواند
بیدار
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
دیگه مدیران کلی برای سلفی و عکسی بیادگار آمدند که اگر شد که ممکن بشه و نهاد ریاست جمهوری رفتند.امتیاز مجدد بگیرم و خلاصه دکتر دکتر و مهندس مهندس مدیر کلی را طلب کنند.حضرات راهش بلدند و ماشاالله کم نمیراند.مدیران کل منظورم کند هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار