معاون عمرانی استانداری ایلام؛
معاون عمرانی استانداری ایلامبا فعال کردن شیفت شب باید سرعت اجرای پروژه های عمرانی را به گونه ای بالا ببریم که زیرساخت های لازم را تا اربعین امسال مهیای حضور زائران کنیم.
کد خبر: ۶۳۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 06 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد کرمی  در جلسه کمیته زیرساخت اربعینی اجرای پروژه کنارگذر غربی مهران حتی به صورت شنی را یکی از پروژه های مهم و اساسی برای کنترل ترافیک خودروها در ایام اربعین عنوان و تاکید کرد: برای تکمیل پروژه کنارگذر غربی مهران باید علاوه بر فعالیت های عمرانی در طول روز، شیفت شب نیز فعال شود.

معاون استاندار ایلام مزایای فعالیت عمرانی در شیفت شب به لحاظ ترافیکی و فنی را زیاد دانست و گفت: کمیته ای متشکل از مدیران ذیربط تشکیل و به صورت هفتگی از روند اجرای پروژه کنارگذر غربی مهران بازدید خواهند کرد.

کرمی در بخش دیگری از سخنانش به اتمام پل بان رحمان اشاره کرد و افزود: پروژه تعریض و ایمن سازی داخل شهر شباب یکی از مسیرهای عبور زوار به سمت مهران به پیمانکار واگذار شده و فعالیت عمرانی آن در حال انجام است.

رئیس کمیته زیرساخت اربعین استان ایلام، ایمن سازی تمامی مسیرهای منتهی به مهران را از دیگر فعالیت های در حال انجام اعلام کرد و ادامه داد: باید زمان بندی و سرعت انجام فعالیت ها را به گونه ای بالا ببریم که زیرساخت های لازم را تا اربعین امسال مهیای حضور زائران کنیم.

پایگاه امداد و نجات هوایی ایلام 85 درصد پیشرفت دارد

همچنین معاون عمرانی استاندار ایلام در بازدید از روند احداث پایگاه امداد و نجات هوایی استان اظهار داشت: پ و امسال به بهره بردری می رسد.

کرمی یادآور شد: مساحت پروژه چهار هکتار است که در محدوده و ضلع شمال غربی فرودگاه ایلام قرار دارد.

وی تصریح کرد: آشیانه بالگرد این پایگاه 2 هزار و 441 متر و پد بالگرد سه هزار متر و باند نیز 6 هزار متر در نظر گرفته شده است.

کرمی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی این پروژه اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش مجموعه دفتر فنی استانداری و پیمانکار پروژه تا اربعین امسال قابل بهره برداری باشد.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: این پروژه در راستای امداد هوایی در استان و استقرار 2 فروند بالگرد در استان احداث می شود.


وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیای طبیعی منطقه و توپوگرافی استان، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در هنگام وقوع حوادث از قبیل آتش سوزی، زلزله، سیل و تردد زوار در ایام اربعین، استقرار بالگرد در استان ضرورتی انکار ناپذیر است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار