تلخند تابناک
کد خبر: ۶۳۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 05 August 2018

 

ستون طنز کلپک سلام 

 

چرا باید مدام از بیکاری و طلاق و اعتیاد نوشت، مگر مرض داریم ؟
اصولا در برخی مباحث مهم نباید زیاد باعث نگرانی مسئولان شد و اصرار به پیگیری چنین اموراتی با توجه به لاینحل بودنش به صواب نیست،

 


از این رو بهترین کار برای دوری گزیدن جامعه از ناامیدی درز گرفتن مشکلاتی است که نمی توانیم آن را حل کنیم .
مثلا وقتی فلان وزیر از کمبود بودجه در فشار است و مدام نگران است این خبر باید بصورت خودکار سانسور شود و بجایش طرز تهیه سوپ مرغ چاپ کنیم .

در ادامه همین کمبود اعتبار بعضی از جاده های روستایی هر ده سال فقط ده کیلومتر پیشرفت پروژه داشته اند. الان به نظر شما با چاپ این خبر مشکل جاده سیرمند به فارغان حل می شود ؟
جوابش ساده است خیر ، این خبر جز اخم مسئولان و یاس مردم چه بازخوردی دارد ؟

از این رو چنین اخباری را نباید کار کنیم و بجایش اینفوگرافی ویتامین ها کار می کنیم بالاخره توی شلغم یا سیب زمینی هم خوب بگردیم آثاری از امید ببخشید ویتامین یافت می شود اینکه تکیه کردن به تاثیر صیفی جات ارزان در زندگی ما خیلی بهتر از این است که بنویسیم هر ده سال یک کشتی تولید می کنیم یا سهم استان هرمزگان از صنایع معظمی مثل فولاد یا آلومینیوم بجز مقدار متنابهی دود خفن چیز دیگری نیست.

براستی
نوشتن چنین اخباری چه دردی دوا می کند ؟

بر همین اساس تلاش می کنیم در نبود تلگرام شما را با اخبار خوش خجسته کنیم .

اولین خبر مهم هم این است که اصلا به خشکسالی و ناکامی مسئولان در مدیریت مصرف گسترده آب توسط صنایع بزرگ و کشاورزی سنتی هیچ مطلبی منتشر نمی کنیم و بجایش از استیکرهای باحال پیام رسان سروش خواهیم نوشت و شما را تشویق می کنیم محض دیدن این آثار هنری خارق العاده هم شده سری به سروش بزنید و با ضمانت نامه ما یک هفته بخندید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار