استاندار ایلام ؛
️استاندار ایلام گفت: برای بالا بردن رضایتمندی در جامعه و غبله کردن با مشکلات موجود، مدیران دستگاه های اجرایی با مردم باشند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و در کنار یکدیگر کار کنیم و کار کنیم و کار بکینم!
کد خبر: ۶۳۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 04 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام، خواستار وفاداری مدیران به مردم و نظام شد و تاکید کرد: همانگونه که مردم به نظام و انقلاب وفادار هستند، مدیران نیز باید با شنیدن حرف های مردم و اتخاذ تدابیر لازم، وفاداری خود را اثبات کنند.

وی، تلفیق تجربه و پیگیری را یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات دانست و افزود: مدیران نباید به صورت بخشنامه ای کارها را پیش ببرند، بلکه با ارائه راهکارهای لازم و به کار گرفتن خلاقیت و نوآوری پاسخگوی مردم، نظام، دولت و خدای خود باشند.

استاندار ایلام، پیگیری روزانه ایجاد پتروشیمی های دره شهر و هلیلان را خواستار شد و ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی با ارائه اطلاعات به روز و دعوت از سرمایه گذاران زمینه ایجاد اشتغال و خلق ثروت در استان را فراهم آورند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه "اگر مردم ناامید شوند باید احساس خطر کنیم" تصریح کرد: متاسفانه برخی سیاه نمایی ها در راستای ناامید کردن مردم است در حالی که ما نباید زحمات و تلاش های انجام شده را نادیده گرفته شود.

سلیمانی دشتکی، دشمنی ایران و امریکا را یک دشمنی مبنایی دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام در کنار آمریکا تمام توان خود را برای ایجاد و راه اندازی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند.

وی، شرایط امروز کشور را بسیار بهتر از اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت: این خباثت ها و دشمنی ها مربوط به امروز نیست و در اولین روزهای پس از انقلاب این تحریم ها آغاز شد و دشمن با روش های مختلف و متعدد در پی از پا درآوردن نظام بوده اند اما مردم ما از نظام دفاع کردند و همواره وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده اند.

استاندار ایلام، شرایط کشور در ابتدای انقلاب را بسیار دشوار تر از وضعیت امروز دانست و ادامه داد: در آن شرایط پیچیده و دشوار با اتحاد و همدلی عبور کردیم و امروز نیز همچون گذشته نیازمند اتحاد و همدلی هستیم تا بر مشکلات غلبه کنیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت سدها و حوزه گردشگری ایلام شد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با دید مثبت تمام توان و ظرفیت خود را برای جذب اعتبارات و تسهیلات حوزه اشتغال و توسعه روستایی به کار بگیرند.

وی درپایان به مدیران دستگاه های اجرایی یک توصیه مهم کرد؛ مدیران برخی تنگ نظری ها را کنار بگذارند و دنبال راهکار برای حل مشکلات مردم باشند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار