رئیس هیات بسکتبال استان ایلام گفت: امیر حسین رضایی فر بسکتبالیست ایلامی تیم ملی ایران در رده سنی جوانان جز 10 بازیکن برتر آسیا شناخته شد.
کد خبر: ۶۳۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 04 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ولی اله طولابی اظهار داشت: این ورزشکار شایسته ایلامی سال 94 از طریق استعدادیابی شناسایی و به هیات بستکبال معرفی شد.

وی افزود: رضایی فر پس از نمایش استعداد و توانایی اش در این رشته به اردوهای تیم ملی دعوت و بیش از سه سال است که عضو ثابت تیم ملی جوانان ایران است.

رئیس هیات بسکتبال ایلام یادآور شد: سید جعفر حسینی نیا دیگر بازیکن شاسته ایلامی نیز در رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی است و بازی های خوبی را در مسابقات از خود به نمایش می گذارد.

طولابی با بیان اینکه در استان ایلام شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در سطح ملی و بین المللی هستیم، گفت: سامان طاهرپور دیگر بازیکن با استعداد ایلامی عضو تیم لیگ برتری شهرداری گرگان است و در بخش بانوان نیز مریم خزل بعنوان داور ملی معرفی شده است.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور در 2 بخش آقایان و خانم ها از 24 مرداد ماه جاری آغاز می شود و تیم های بسکتبال ایلام در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به این مسابقات اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به استعدادهای ورزشی بسیار در استان ایلام باید با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها نه تنها ورزش این استان توسعه یابد بلکه از فرصت های بدست آمده نهایت تلاش برای بروز استعدادهای این استان بکار رود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار