استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: شرایط کشور ایجاب می کند که یک مدیریت تصمیم ریسک پذیری بگیرد و بدون شک این امر اگر در راستای منافع دستگاه و مردم باشد مورد حمایت خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 30 July 2018

به گزارش تابناک  ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام افزود: جابجایی اعتبار با هماهنگی سازمان مدیریت و دستگاه نظارتی باید در راستای حل مشکلات باشد و نباید اعتبار جابجا شده در محلی غیر قانونی هزینه شود.

وی تاکید کرد: باید یک نشست شورای اداری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، ذی حسابان و دستگاه های نظارتی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و حتی دادگستری تشکیل شود تا مسائل و مشکلات مربوط در آن مطرح، بررسی و برطرف شود.

سلیمانی دشتکی  افزود: شرایط کشور ایجاب می کند که یک مدیریت تصمیم ریسک پذیری بگیرد و بدون شک این امر اگر در راستای منافع دستگاه و مردم باشد مورد حمایت خواهد بود.

وی به وضعیت کنونی بازار و اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: سیستم بانکی و اقتصادی به کمک هم بیایند و در این جنگ روانی که ایجاد شده تا تثبیت و بازگرداندن ارزش ریال و کاهش قیمت دلار برای آرامش جامعه تلاش کنند.
استاندار ایلام گفت: با توجه به فرصت پیش آمده و توانایی واحدهای تولیدی اکنون دستگاه های تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانکها مطالبات خود را از تسهیلاتی که در اختیار مجریان قرار گرفته وصول کنند.


وی در تشریح دستور کار جلسه در خصوص طرح هایی که اعتبار و تسهیلات دریافتی آنها در محل مورد نظر هزینه نشده گفت: اگر مجری پول را در جای خود هزینه نکرده باشد این جرم است و ما از این واحد حمایت نمی کنیم.
سلیمانی دشتکی همچنین به حمایت از واحدهای تولیدی احیا شده تاکید کرد و گفت: برای تثبیت جمیعت در مناطق روستایی، ایجاد اشتغال مولد و توسعه استان پشتیبان واحدهای تولیدی هستیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار