مسوولان باید خود را برای توسعه بیش از پیش این صنعت در کشور پس از لغو تحریم ها آماده کنند. ایران اسلامی و دیار کهن ایلام به لحاظ گردشگری ظرفیت های بالایی دارند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب در جهت جذب گردشگران استفاده شود.
کد خبر: ۶۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 19 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمد نوراللهی رییس گروه برنامه ریزی وسرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان ایلام اظهار کرد: مسوولان باید خود را برای توسعه بیش از پیش این صنعت در کشور پس از لغو تحریم ها آماده کنند.

وی افزود: ایران اسلامی و دیار کهن ایلام به لحاظ گردشگری ظرفیت های بالایی دارند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب در جهت جذب گردشگران استفاده شود.

نوراللهی تاکید کرد: امروز سهم ایران در صنعت گردشگری جهان با وجود بهره مندی از زیرساخت های متنوع در کشور، مطلوب نیست و باید برای بهبود این وضعیت بیش از پیش تلاش شود.

رییس گروه برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی ایلام گفت: بطور قطع با رفع تحریم های بین المللی بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران خارجی فعال در بخش گردشگری مهیا خواهد شد و در این شرایط سرمایه گذاران داخلی نیز به اجرای طرح های گردشگری تمایل بیشتری پیدا می کنند.

وی استان ایلام را یکی از استان های برخوردار در زمینه جاذبه های گردشگری دانست و یادآور شد: خوشبختانه روند سرمایه گذاری در بخش گردشگری این استان در حال رونق است و شاهد اجرای طرح های متنوع و جدیدی در بخش گردشگری هستیم.

استان ایلام با برخورداری از یک هزار و 500 جاذبه طبیعی، تاریخی و تفریحی ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار