مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه شایسته سالاری باید در اولویت کاری فرهنگ و هنر قرار گیرد، گفت: بنده نگاه سیاسی ندارم و در همه بخش‌ها باید عدالت رعایت شود.
کد خبر: ۶۳۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 24 July 2018
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه شایسته سالاری باید در اولویت کاری فرهنگ و هنر قرار گیرد، گفت: بنده نگاه سیاسی ندارم و در همه بخش‌ها باید عدالت رعایت شود.

به گزارش فارس، علیرضا درویش‌نژاد در نشست با کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: جایگاه فرهنگ و هنر برای مردم شناخته شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر پایه همه جریان‌های جامعه است، گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بزرگترین دستگاهی است که در این حوزه فعال بوده و مشکلات خاص خود را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در فرهنگ و ارشاد اسلامی دو بخش مهم و تأثیرگذار وجود دارد، خاطرنشان کرد: انجمن‌ها، تشکل‌های وابسته، هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه یک بال فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارکنان، بال دیگر این مجموعه هستند که من معتقدم برای تقویت بخش نخست باید به بخش دوم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: کارمند باید به اندازه‌ای آسوده خاطر باشد که دغدغه معیشتی نداشته و فقط به پیشبرد اهداف سازمانی بیاندیشد.

درویش‌نژاد اضافه کرد: اگر به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری هستیم، باید مشکلات کارکنان را از میان برداریم.

وی سرعت کار و تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین نکات در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد و گفت: باید این مقوله‌های مهم همواره در سرلوحه امور قرار داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اخلاق‌مداری، صداقت، سلامت و اندیشه کارآمد در حوزه اداری باید لحاظ شود، خاطرنشان کرد: در این حوزه به نگاه کارشناسی و برنامه‌محور نیاز داریم، زیرا بنده نگاه سیاسی ندارم و شایسته‌سالاری باید در اولویت برنامه‌ها بوده و عدالت رعایت شود.

درویش‌نژاد با تأکید بر اینکه به هیچ هنرمندی با دید سیاسی نگاه نمی‌کنم، تصریح کرد: کسی که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از نقد سازنده استقبال می‌کنیم، افزود: از اینکه مورد نقد قرار بگیریم، نباید نگران باشیم، زیرا اگر قرار است برنامه‌ها را پیش ببریم باید از نقد‌های سازنده استقبال کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اقتدار دستگاه فرهنگ و هنر، تعامل با سایر دستگاه‌ها و رعایت تعادل را نکات مهمی عنوان کرد که برای پیشبرد اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار