رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
‍ فصلی جدید از همکاری‌های دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرداری ایلام آغاز شد
کد خبر: ۶۳۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 23 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دیداری صمیمانه با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ایلام با همراهی دکتر استاک معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر ملکشاهی برگزار شد .

دکتر کریم همتی افزود : با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نقش مثبت و محوری دارند، لازم است همکاری های دوجانبه ای با محوریت خدمت مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: در گذشته دانشگاه و شهرداری هیچگونه همکاری دوجانبه‌ای با هم نداشته اند بنابراین نیاز است این دو دستگاه خدمت رسان با تعامل و همکاری در راه خدمت به مردم گام‌های موثر و مشترکی بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان داشت : خوشبختانه جناب آقای دکتر طالب صادقیان شهردار محترم ایلام و رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، کارنامه درخشانی در عرصه خدمت رسانی به مردم دارند.

وی افزود :خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام این آمادگی را دارند که در راستای همکاری های دوجانبه بین دانشگاه و شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار همکاری های مشترک بین بخشی دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری در راستای همکاری در محوطه سازی خوابگاه کوثر و پردیس دانشگاه و همچنین استفاده کارکنان شهرداری از ظرفیت‌های مجتمع ورزشی امام علی (ع) دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار