جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان توقیف شدند.
کد خبر: ۶۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 22 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ صفرعلی کرمی گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان نظم وامنیت، طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ملکشاهی  قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.

وی افزود: در این طرح۱۳ وسیله نقلیه متخلف شامل ۸ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودرو فاقد پلاک  و مدارک توقیف و به پارکینگ دلالت و ۲نفر مزاحم که در پارک ها و تفرج گاه های سطح شهرستان برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق به زندان مرکزی تحویل داده شدند.

 سرهنگ کرمی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی  در پایان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است و با مشارکت همگان، دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد ماند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار