مدیر اداره برق ایوان از افزایش مصرف برق در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 15 مگاوات به 16 مگاوات افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۳۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 21 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ تقی بسطامی افزود: مصرف برق در روزهای عادی و در ایام غیر پیک بطور معمول 12 مگاوات است که این میزان روزهای گرم (پیک مصرف) افزایش یافتi و پیش بینی می شود با توجه به افزایش گرما به 17 مگاوات نیز برسد.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات در زمینه کاهش بار مصرفی در ایوان همکاری شرکت کارخانه نورد ایوان در عدم مصرف برق در ساعات اوج بار مصرفی به میزان سه مگاوات است.

به گفته مدیر برق ایوان بکارگیری مولدهای مقیاس کوچک در تولید برق به صورت خود تامین در ساعات پیک بار، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، رفع اتصالات سست، تعدیل روشنایی معابر، تبدیل کنتورهای مکانیکی به دیجیتالی و تعویض سیم به شبکه از جمله اقدامات این شرکت برای کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار است.

بسطامی یادآور شد: مصرف برق با گرم شدن هوا افزایش می یابد و در تلاشیم بدون کمترین مشکل روزهای گرم تابستان را سپری کنیم اما در صورت صرفی جویی نکردن احتمال خاموشی وجود دارد.

بسطامی تاکید کرد: شهروندان برای بهره مندی همه از برق، مدیریت مصرف را بویژه در ساعت های اوج بار که در شهرستان ایوان از ساعت 11 تا 15 عصر است در دستور کار خود قرار دهند و با صرفه جویی در مصرف، صنعت برق را برای ارائه خدمت بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار