رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با توجه به روز‌های پایانی تیرماه و افزایش سفر‌های تابستانی رانندگان عزیز باید نکاتی را در طول سفر‌ها مورد توجه قرار دهند .
کد خبر: ۶۳۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷ 20 July 2018

به گزارش تابناک ایلم ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: با توجه به تجزیه و تحلیل کارشناسان پلیس راه از تصادفات بوقوع پیوسته از ابتدای طرح تابستانی سال جاری تا کنون مشخص شد که بیشترین عامل تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز بوده که می طلبد رانندگان عزیز در طول محورها جهت پیشگیری از وقوع چنین تصادفاتی با رعایت سرعت مطئنه و پرهیز از سبقت های غیرمجاز که موجب بروز تصادفات دلخراش می شوند رانندگی کنند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه همه ساله در طرح تابستانی خستگی و خواب آلودگی موجب بروز تصادفات ناگوار و در نتیجه کشته و مجروح شدن تعدادی از رانندگان و مسافرین شده است، رانندگان بایستی در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در اولین توقف گاه مناسب توقف کرده و پس از بدست آوردن هوشیاری کامل مجدداً شروع به رانندگی کنند.

وی در پایان گفت:رانندگان عزیز علاوه بر حفظ آرامش،رعایت نکات ایمنی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد،مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار داده تا انشاءالله در این ایام شاهد تصادفات دلخراش رانندگی در سطح محورهای استان نباشیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار