نوروزی شهردار اصفهان طی حکمی، محسن گلابی را به سمت مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان منصوب کرد.
کد خبر: ۶۳۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 19 July 2018

به گزارش تابناک : در حکم شهردار اصفهان آمده است: تلاش هرچه بیشتر برای تأمین سلامت شهروندان و ایجاد فضایی ایمن و فراهم سازی آرامش و امنیت از اهداف اصلی مدیریت شهری است. در این راستا و به منظور دستیابی به این هدف ارزشمند، سازمان آتش نشانی نقشی کلیدی و حساس به عهده دارد. لذا با توجه به توانمندی، دانش، تجربه و تعهد شما به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و مساعدت همه مدیران و کارکنان دلسوز و زحمت کش سازمان و همراهی شهروندان عزیز و ارزشمند اصفهان و در چهارچوب مقررات و زیر نظر مسوولان مربوطه در انجام این مأموریت خطیر موفق و پیروز باشید.

پیش از این آتشپاد بهزاد بزرگزاد مدیرعامل این سازمان بوده است.

همچنین شهردار اصفهان در حکمی، مهدی بهروزی را به سمت دبیر ستاد شهر هوشمند در شهرداری اصفهان منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: حرکت به سمت تحقق شهر هوشمند در کلان شهر اصفهان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که همه ذینفعان شهری باید برای نیل به آن همکاری و همیاری ویژه‌ای داشته باشند که در این میان نقش شهرداری اصفهان بسیار کلیدی و محوری است. با توجه به سوابق علمی، توانمندی، اجرایی و دانش حرفه‌ای جنابعالی، به موجب این حکم به سمت دبیر ستاد شهر هوشمند در شهرداری اصفهان منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از همکاری همه بخش‌ها و واحدهای ستادی و اجرایی مرتبط و مشارکت همه ذینفعان در راه‌اندازی ستاد مذکور و دستیابی به اهداف شهر هوشمند موفق و مؤید باشید.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار