معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: تقدیم بیش از ۳ هزار شهید ، ۱۱ هزار جانبار و ۳۰۰ آزاده به نسبت جمعیت کم استان نشان افتخاری بر گردن ایلامیان است که به نسبت سایر نقاط کشور نیز از نظر تعداد جامعه اثراگری در رتبه های برتر کشور قرار دارند.
کد خبر: ۶۳۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 19 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار کرد: مردم قهرمان پرور و همیشه در صحنه ایلام به خوبی در عرصه های دفاع از آرمان های انقلاب نقش آفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: تقدیم بیش از ۳ هزار شهید ، ۱۱ هزار جانبار و ۳۰۰ آزاده به نسبت جمعیت کم استان نشان افتخاری بر گردن ایلامیان است که به نسبت سایر نقاط کشور نیز از نظر تعداد جامعه اثراگری در رتبه های برتر کشور قرار دارند.

معاون استانداری ایلام بر لزوم رسیدگی به نیازها و مشکلات این عزیزان تاکید کرد و گفت: همه خود را مدیون جامعه ایثارگران و خانواده های آنها می دانیم چراکه عزت ، اقتدار و امنیت کنونی نظام مرهون فداکاری ها و رشادت های انان است.

نوذری نقش مشاوران ایثارگر دستگاه های اجرایی را در رفع نیازهای آنان تعیین کننده دانست و اضافه کرد: باید مشکلات این عزیزان به خوبی رصد و با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع آنها اقدام شود.

وی تاکید کرد: اشتغال مهم ترین نیاز جامعه ایثارگری استان است که باید مطابق با قاونین مربوطه نسبت به جذب آنها اقدام شود.

معاون سیاسی استانداری ایلام ابراز داشت: جامعه ایثارگران در دوران دفاع مقدس بدون چشم داشت مادی و تنها برای رضای خداوند و دفاع از کشور به میدان رفتند و این افتخار برای همیشه مایه سرافرازی آنان است.

 

 

 

مهر

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار