مادر که از زایمان عجیب دختر ۱۵ ساله خود در خیابان شوکه شده بود در اقدامی زشت نوزاد را به طرفی پرتاب کرد و باعث جراحت نوه اش شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 19 July 2018

کار عجیب مادری که از زایمان دخترش شوکه شده بود +عکس

دانش آموز ۱۵ ساله‌ای که در خیابان و درمقابل چشمان مادر شوکه خود، دخترش را به دنیا آورد؛ این در حالی بود که مادرش پس از به دنیا آمدن نوزاد او را به طرفی انداخت.

این دختر چینی که مادرش از حاملگی او هیچ نشانه و اطلاعی نداشت در خیابان فرزند خود را به دنیا آورد؛ مادربزرگ هیجان زده به جای بوسیدن نوه‌ی خود، کودک را بر روی پیاده رو پر تاب کرد و گفت:" ما نمیتوانیم این کودک را نگه داریم، برای مادر شدن دختر من زود است.

شاهدان این ماجرا شگفت زده، به رفتار مادربزرگ و نوزاد برهنه در خیابان‌های چین نگاه میکردند، نوزاد تازه متولد شده و مادر نوجوان سپس برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. طبق گزارشات کانکان نیوزاین مادر ۱۵ ساله اکنون در تعطیلات تابستانی می‌باشدو برای ملاقات مادرش رفته بود؛ گفته می‌شود این مادر نوجوان متوجه خونریزی شده، اما گمان کرده که شاید درد قاعدگی او شروع شده است، ولی بعد از دقایقی تولد دخترش در نزدیک بیمارستان و پس از پیاده شدن از اتوبوس او را شوکه میکند.

یکی از شاهدان ماجرا گفت:"مادر دختر، نوه اش را به بیمارستان نبرد؛ در عوض او را در کنار جاده ترک کرد. مادر بزرگ گفت:"نه، نه، نمیتوانیم کودک را نگه داریم " این درحالی بود که بسیاری از رهگذران درحال مشاهده بودند.

حراست بیمارستان هشدار داد که این اتفاق را به پلیس گزارش میدهد و سپس مادر و فرزندش را به بیمارستان منتقل کردند. بر اساس گزارشات صورت گرفته، جفت این مادر نوجوان هنوز خارج نشده و به همین جهت او تحت جراحی اضطراری قرار گرفت و تورم سر نوزاد نیز توسط پزشکان درمان شد. پلیس پس از ورود به صحنه به خانم لین هشدار داد که رها کردن کودک و بخصوص نوزاد جرم محسوب می‌شود. خانم لین گفت که پس از بهبودی دخترش، او و نوه اش را خوشحال میکند.

نوداد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار