دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام گفت: پارسال 30 میلیارد ریال برای اشتغال بهبودیافتگان از دام اعتیاد در این استان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۳۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 18 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ فهد کمالوندی ر در حاشیه نشست مبارزه با مواد مخدر دهلران گفت: زمینه اشتغال 225 نفر از بهبودیافتگان با اختصاص این اعتبار فراهم شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال این اعتبار 10 درصد افزایش یابد و روند اشتغالزایی افراد نجات یافته از این بلای خانمان سوز با سرعت بیشتری دنبال شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام با اشاره به فعالیت 155 سازمان مردم نهاد در این حوزه تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد در حوزه پیشگیری و فرهنگی بار عظیمی بر دوش دارند و در برنامه ششم توسعه نیز کار فرهنگی، پیشگیری و درمان در راستای اجتماعی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر به مردم واگذار شده است.

کمالوندی با اشاره به برگزاری 160 جلسه این شورا طی سال گذشته، یادآور شد: از این تعداد جلسات 100 جلسه مربوط به شهرستان ها بوده که 386 مصوبه داش و بسیاری از این مصوبات اجرایی و برخی نیز در دست اقدام هستند.

وی با اشاره به اینکه نرخ شیوع اعتیاد در کشور 5،1 و در ایلام 1،9 درصد است، گفت: از 2 میلیون و 800 نفر معتاد کشور 11 هزار نفر در استان ایلام هستند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار