بخشدار چاروسا در شورای اجتماعی کهگیلویه مطرح کرد:
محمودی : فضای مجازی موجب شده تخلفات و مشکلات منعکس شود که باید با رعایت دقیق قانون و نظم  از این  مشکلات جلوگیری شود بنا براین علت برخی از  این مشکلات قانون گریزی بوده است ونه فضای مجازی.
کد خبر: ۶۳۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 18 July 2018
بخشدار چاروسا در نشست شورای اجتماعی شهرستان کهگیلویه با موضوع فضای مجازی گفت : استفاده درست از فضای مجازی می تواند در پاسخگویی بهتر مسئولان به جامعه موثر باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی محمودی افزود : در عصر پیشرفت  تکنولوژی ، ارتباطات و جهانی شدن نحوه مواجهه با این پدیده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
محمودی گفت : فضای مجازی می تواند در مسائل آموزشی ، رفاه عمومی و شفافیت سازی نقش مهمی داشته باشد.و مسئولین به دلیل منعکس شدن عملکردشان  پاسخگوتر خواهند بود.
وی در ادامه بیان کرد : در صورتی که مدیری حتی در دور افتاده ترین نقاط استان برخورد نا مناسبی با ارباب رجوع داشته باشد می داند که این رفتار او در فضای مجازی منعکس خواهد شد بنابراین سعی خواهد نمود  ارباب رجوع رابه بهترین نحو تکریم کند . 
عضو شورای اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: البته فضای مجازی علیرغم فراهم نمودن شرایط و امکانات مثبت در صورتی که از آن استفاده صحیحی نشود موجب تغییر ارزش ها و هنجارها خواهد شد و در راستای جنگ  نرم  دشمنان  عمل خواهد نمود .
محمودی افزود : متاسفانه در برخی موارد استفاده های نادرستی از فضای مجازی می شود و بعضی به تخریب شخصیت ها در این فضا دست می زنند که موجب ترویج بدبینی سطح جامعه می شود .
بخشدار چاروسا در پایان گفت : فضای مجازی موجب شده است تخلفات و مشکلات منعکس شود که باید با رعایت دقیق قانون و نظم  از این  مشکلات جلوگیری شود بنا براین علت برخی از  این مشکلات قانون گریزی بوده است ونه فضای مجازی.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار