به همت منطقه آزاد اروند؛
در سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه و خادمان صنعت از صنعتگران برگزیده و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند با حضور مقامات استانی و کشوری تجلیل شد.
کد خبر: ۶۳۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 18 July 2018

عصر دیروز سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه منطقه آزاد اروند در آمفی تئاتر اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی خرمشهر با تجلیل از ۲۱ صنعتگر نمونه، ۹ خادم این حوزه و ۱۵ صنعتگر بخش های صنعتی و فناوری کشاورزی و شیلاتی این منطقه به کار خود پایان داد.

معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه منطقه آزاد اروند توانسته است در بخش افزایش تولید و صادرات تولیدی رتبه برتر را بین تمام مناطق آزاد ایران کسب کند، اظهار کرد: صنایع فعال در منطقه ازاد اروند در سال ۹۲،۳۶ واحد بوده که این تعداد به ۱۶۶ واحد ارتقا یافته و حجم سرمایه گذاری در این منطقه نیز از ۳۷۶ میلیارد تومان در سال ۹۲ به هزار میلیارد ریال در سال ۹۶ رسیده است.

سید علی موسوی به اعطای تسهیلات کم بهره به صنعت این منطقه به عنوان راهکار حمایتی این سازمان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های استاندار، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، ۱۱۷ شرکت منطقه برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که از این میان ۴۵ واحد موفق به دریافت تسهیلات و بیش از ۶۰ میلیارد تومان در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر هزینه شده است که تلاش می شود در سال جاری تسهیلات بیشتری به اعطا شود.

سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند با حضور آیت الله محسن حیدری نمانده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ابوالفضل روغنی ها رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران، حسن زاده مدیرکل صنعت معدن تجارت استان خوزستان، اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و برخی دیگر از مسئولان منطقه ای برگزار شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار