معاون اجتماعی سازمان بهزیستی:
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: هر دختر بازمانده از تحصیل یک فرصت از دست رفته برای جامعه است.
کد خبر: ۶۳۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 18 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب‌الله فرید امروز در در جشنواره دختران، حمایت‌های روانی و اجتماعی، توسعه پایدار در ایلام اظهار داشت: هر دختر بازمانده از تحصیل یک فرصت از دست رفته برای جامعه است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: بر این اساس باید دستگاه‌های مختلف مانع این رویداد شده تا در برابر آسیب‌های اجتماعی سد ایجاد کننذ.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را صرق مقابله با آسیب‌های اجتماعی کرده و در این راستا نیز توفیقاتی را به دست آورده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین گفت: سلامت اجتماعی دختران از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید است که در استان ایلام نیز در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

زهرا همتی افزود: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند با ارائه آموزش‌های لازم و همچنین ارائه خدمات تخصصی مانع بروز آسیب‌های اجتماعی شده و یا بار آنها را در استان کم کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در انتخاب مدیران جنسیت نبوده است.

محمد نوذری افزود: بلکه دولت مبنای شایستگی و توانمندی مدیران را مد نظر قرار داده و در استان ایلام نیز چنین رفتار شده است که می‌توان به مدیرکلی تعدادی از بانوان استان ایلام در راس ادارات کل  اشاره کرد.

طهماسبی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: امروز تعیین کننده توانمندی‌های بین زنان و مردان خردمندی، مهارت و تخصص است.

 همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی یک واحد مسکونی مددجوی بهزیستی ایلام با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی و همراهی مدیر کل بهزیستی ایلام افتتاح شد.

حبیب‌الله مسعودی فرید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی همچنین از غرفه‌های نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی ایلام بازدید کرد.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار