مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: 500 اثر در بخش‌های اعلامی فراخوان جشنواره به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 74 اثر برگزیده شد.
کد خبر: ۶۳۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 18 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حبیب‌الله بخشوده در مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره در 5 بخش ‌نامه‌ای به امام رضا (ع)، خاطرات زیارت، کتاب سازی، کارت‌پستال سازی و داستان‌نویسی برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه 500 اثر در بخش‌های اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: این تعداد اثر از 18 مرکز کانون ثابت و سیار استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و نهایتا 74 اثر در رشته‌های مختلف ادبی و هنری برگزیده شدند .

بخشوده با بیان اینکه این جشنواره از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است، عنوان کرد: افراد برگزیده این جشنواره در مرحله استان به مرحله کشور راه پیدا خواهند کرد .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان، توجه به سیره اخلاقی و سبک زندگی امام رضا (ع) به ‌ویژه رأفت و مهربانی ایشان و بررسی و مطالعه در هجرت امام رضا (ع) از مدینه تا خراسان را از اهداف این جشنواره عنوان کرد .

وی اظهار کرد: سن کودکی و نونهالی بهترین زمان برای آشنایی این قشر با مبانی و اندیشه‌های اسلامی، فرهنگ دینی و سیره ائمه اطهار (ع) به‌ویژه فرهنگ رضوی است که این جشنواره نقش مهمی در این راستا دارد.

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار