فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 16 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و با اشرافیت کامل و اجرای طرح های انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: ماموران توانستند در سه  عملیات جداگانه ۳ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مفادیر قابل توجهی هروئین و شیشه و تریاک از آن  ها کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه معضل اعتیاد ضمن آزردگی و ناراحتی خاطر و عدم احساس آسایش خانواده ها، ریشه اصلی بسیاری ازبزهکاری ها و ناهنجاری های اجتماعی دیگر از جمله سرقت ، قتل ، فساد و ..است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایللام در پایان با اشاره به اینکه دوستان ناباب نقش موثری در تشویق افراد به سمت مصرف مواد مخدر دارند گفت: دستگاه های متولی باید در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به ویژه در نسل جوان تلاش و آنان را از پیامدهای خانمان سوز استفاده از مواد مخدر آگاه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار