مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد : عملیات گازرسانی به ۴ روستای سرتنگ حمیدآباد،، پلیس راه ، چم عربی و سرتنگ رواق در راستای حفاظت از منابع طبیعی و احیای  مطالبات بر حق مردم انجام می شود .
کد خبر: ۶۳۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰ 16 July 2018
مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم گفت :  مطالبات مردم در زمینه گازرسانی بر حق است و ما هم بعنوان کارمند دولت موظف هستیم به این خواسته ها و مطالبات را با توجه  به پیگیری های نماینده های محترم در مجلس و دیگر مسئولان ارشد استانی جامعه عمل بپوشانیم .

رحمان خادم ادامه داد : عملیات گازرسانی به ۴ روستای سرتنگ حمیدآباد،، پلیس راه ، چم عربی و سرتنگ رواق در راستای حفاظت از منابع طبیعی و احیای  مطالبات بر حق مردم انجام می شود .

خادم اعتبار تخصیص یافته جهت گاز رسانی بهاین ۴ روستا را ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت : خدا را شکر در چند سال اخیر در زمینه گازرسانی حرکت های مطلوبی شکل گرفته است و در حال حاضر شتاب در گازرسانی به مناطق مختلف استان بیشتر شده است.

وی ادامه داد : این پروژه بال توجه به سختی کار و صعب العبور بودن مسیر این روستاهها و با توجه به محدودیت های مالی که برای هر علمک ۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است این ۴ روستا که شامل ۱۶۲ خانوار است در حال انجام است.

خادم جمعیت تحت پوشش این ۴ روستا را ۳۶۴ نفر اعلام کرد و افزود : متراژ شبکه این پروژه برای ۴ روستا ۱۳ هزار و ۱۷۷ متر است .

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت :  برای بهره برداری از این طرح حدود ۶ ماه در نظر گرفته شده است که امیدوار هستیم زمان بهره برداری زودتر از موعد مقرر به پایان برسد .
 
گاز رسانی به ۴ روستا برای حفاظت از محیط زیست + تصاویر
 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در این مراسم گفت : با توجه به تنگاههای موجود امکان گازرسانی علیرغم همه تحریم ها و شرایط جغرافیایی به این ۴ روستا فراهم شد.

غلام محمد زارعی گفت: مسئله گازرسانی تابع اصول و بخشنامه های است بنحوی که وزارت نفت برای ایجاد هر علمک فقط ۶ میلیون تومان هزینه متقبل می شود .

زارعی ادامه داد : شرایط خاص این مناطق به شکلی است که گاز رسانی هزیننه های بیشتر از مبلغ مصوب وزارت نفت شامل می شد که با پی گیری هایی که انجام شد اعتبارات مورد نیاز در این زمینه تامین شد.

وی گفت : پیمانکار این پروژه انتخاب شده است که امیدواریم با تلاش بیشترطرح زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد .

زارعی گفت : بعد از  شبکه گاز عملیات بهسازی و آسفالت معابر این روستاهها در دستور کار قرار خواهد گرفت .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : در روستای سرتنگ رواق علیرغم اینکه در گذشنه منابع زیاد وجود داشت و درامد دولت در سالهای ۸۵ تا ۹۲ پول زیادی وجود داشت بشکلی که قیمت هر بشکه نفت قریب به ۱۴۰ دلار بود و فروش نفت ۴ و نیم میلیون بشکه بود انتظار این بود که کارهای بزرگی در مملکت انجام شد.

غلام محمد زارعی گفت : علیرغم همه این درامد ها محرومیت از آن زمان برای برخی از مناطق استان باقی ماند اما اکنون شرایط بسیار خاص و درامد ها محدود است و اکنون شرایط برای کارکردن سخت است که در این شرایط سخت کار کردن لذت های خاص خود را در پی خواهد داشت .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار