️معاون استاندار ایلام خبر داد
️معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری ایلام گفت: سند جامع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان در دست تهیه است و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 15 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری صبح امروز در نشست با جمعی از جوانان شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: ایجاد اشتغال دولتی در این شرایط ممکن نیست و باید به سمت و سوی استفاده از ظرفیت‌هایی که دولت برای ایجاد اشتغال ایجاد کرده حرکت کنیم.

وی با اشاره به حجم زیاد مراجعات جوانان برای اشتغال در بخش دولتی، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید تسهیلات بسیار مناسبی را در حوزه توسعه روستایی و مشاغل خانگی به استان اختصاص داده است که جوانان می‌توانند از این فرصت برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

معاون استاندار ایلام به نقش مردم ملکشاهی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جوانان ملکشاهی نقش خود را در جنگ تحمیلی به خوبی ایفا کرده اند و نسبت شهدای این شهرستان به نسبت جمعیت، بیانگر این حقیقت است.

نوذری با بیان اینکه پیوندهای اجتماعی مستحکمی در بین مردم ملکشاهی برقرار است تصریح کرد: این آب و خاک به ملکشاهی مدیون است.

️وی همچنین در زمینه آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: فقط بیان مشکلات کافی نیست، بلکه باید با ارائه راهکار مسئولین را در مسیر ریشه کنی آنها همراهی کرد.

معاون استاندار ایلام، نشاط اجتماعی استان را بیشتر از سایر استان‌ها دانست و افزود: جامعه شاد لازمه توسعه برای کشور است و استان ایلام در حوزه های سیاسی و اجتماعی پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد.

وی، یکی از اقدامات در دست اجرا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان را تهیه سند مبارزه با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: سند جامع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان در دست تهیه است و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

معاون استاندار ایلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام آسیب‌های اجتماعی استان در این سند گنجانده خواهد شد و نقش دستگاه‌های اجرایی و دولت در کاهش این آسیب‌ها نیز تعریف و تبیین می‌شود.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار