استاندار کرمانشاه گفت:وی گفت: از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار در ساخت و ساز واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده پنج هزار نفر غیربومی هستند و این برای استانی که بالاترین نرخ بیکاری کشور را دارد اصلا مطلوب نیست .
کد خبر: ۶۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 15 July 2018

به گزارش تابناک، مهندس هوشنگ بازوند در کارگروه اشتغال استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، خواستار پیگیری موضوع جذب نیروی کار بومی شد و از عملکرد اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در عدم ساماندهی نیروی کار استان برای اعزام به مناطق زلزله زده انتقاد کرد.

وی خاطر نشان کرد:دستگاه‌های اجرایی فقط به چند دستورالعمل و مصوبه بسنده نکنند و باید با تمام وجود و از هر راهی شده به فکر کمک به معیشت مردم باشند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت:بنیاد مسکن با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نزدیک به ۴۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد، ولی سازمان صنعت و معدن با ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان جذب کرده است.

بازوند با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۴ هزار متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال مناطق زلزله زده گفت: از این تعداد فقط ۵۳۷ مورد پرداخت شده و این اصلا قابل قبول نیست.

وی افزود:مردم از کجا ضامن کارمند و یا سند ملک توی این وضعیت جور کنند باید حتما با پیگیری مکرر کمیته نظارت این قانون اصلاح شود.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار