فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از توقیف دو هزار و ۲۳۶ عدد قوطی انواع نوشیدنی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 12 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ  امیرعباس شهبازی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهران در راستای اجرای طرح مبارزه با توزیع کالاهای خارجی قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی باخودروب نیسان در زمینه توزیع نوشیدنی و مواد خوراکی غیر مجاز فعالیت می کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی دقیق خودرو با هماهنگی مقام قضائی و اخذ مجوز ، پس از اطمینان از اینکه مقادیر زیادی کالای قاچاق در داخل خودرو بارگیری شده ، بلافاصله در عملیات پلیسی و غافلگیر کننده خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن موفق به کشف دو هزار و ۲۳۶ قوطی انواع نوشیدنی و ازجمله نوشیدنی غیر مجاز شدند.

سرهنگ  شهبازی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه خودروی نیسان باری توقیف و یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان در خواست می شود تا اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه به مرکز فوریتهای پلیسی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار