بازرس کل استان یزد گفت: جلب اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف مدیران اجرایی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 12 July 2018

حجت الاسلام اکبر طالبی در جمع مسوولان قضایی یزد با بیان اینکه هدف دشمنان تضعیف اعتماد مردم به نظام و کشور است افزود: باید برای ارتقای اعتماد عمومی مردم همه احساس تکلیف کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر اعتماد مردم به نظام و کشور دچار ترلزل شود دشمنان سوء استفاده می کنند ادامه داد: ارتقای اعتماد مردم به نظام موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است .
این مسوول اظهار کرد: همکاری بین مردم و مسوولان و بصیرت موجب ارتقای فعالیت هاست و در کاهش فساد موثر است و موجب تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
طالبی به اهمیت پیشگیری از فساد اداری اشاره و گفت: باید با همکاری مردم و مسوولان ، هوشیاری و عمل به قانون جلو فساد اداری گرفته شود و مسائل و مشکلات مردم رسیدگی گردد .
همچنین معاون فرهنگی دادگستری یزد گفت: دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف هم اکنون به دنبال نا امید کردن مردم هستند که باید با وحدت و هوشیاری در مقابل آنها ایستادگی کرد.
محمدرضا عرشیان افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و جوانان نقش مهمی در شکست توطئه های دشمنان و ارتقای سطح اعتماد عمومی مردم به نظام دارد.
در این جلسه در خصوص برنامه ریزی برای بیان خدمات نظام در بخش قضایی به مردم بحث و بررسی انجام شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار