معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در دیدار جمعی از احزاب و فعالان سیاسی استان تشکیل خانه احزاب در ایلام را گامی بلند در جهت توسعه سیاسی است .
کد خبر: ۶۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 11 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نوذری اظهار کرد : احزاب می توانند از ظرفیت خانه احزاب با کادرسازی جوانان مستعد آینده نقش خود را در توسعه سیاسی دوچندان کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اشاره ای به وضعیت منطقه و کشور افزود : امروز تیمی که در آمریکا بر سر کار است در پی ساقط کردن نظام است که البته آنها این آرزو را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به واسطه ایران هراسی میلیاردها دلار از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به جیب زدند و حال دنبال نقشه های دیگر برای غارت کردن منابع مالی کشورهای منطقه هستند.

دکتر نوذری سپس به شرایط پیش روی کشور اشاره داشت و گفت: امروز بیش از هر زمانی به وحدت نیازمندیم.

وی ادامه داد؛ ما یک ملت بزرگ با اشتراکات و بهانه های زیادی برای با هم بودن هستیم و در این زمینه صدای وحدت بخش زیباترین سمفونی ملی ست که باید شنید.

وی به احزاب و فعالان سیاسی توصیه کرد که وضعیت موجود کشور را درک کنند و خواسته ها و انتقادات خود را در آن حدود مطرح کنند افزود: دست نیاز ما به سوی همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب و کشور هست دراز است و دست کسانی که در جهت اتحاد و وحدت حول منافع ملی کار می کند را به گرمی می فشاریم.

این مقام مسئول در ادامه به نقش بی بدیل فرهنگیان در پیشبرد اهداف سیاسی و اجتماعی کشور اشاره داشت و گفت: معلمان پیشقراولان عرصه های اجتماعی در کشور هستند و امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند نقش سازنده آنان هستیم.

در این دیدار صمیمی احزاب و فعالان سیاسی خواسته ها و مطالبات خود را با معاون سیاسی و امنیتی استاندار در میان گذاشتند و نسب به وضعیت منطقه و کشور به تبادل نظر پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار