معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراعت دانش آموزان مناطق روستایی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 11 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس قیطانی اظهار داشت: فراغت دانش آموزان نباید در فصل گرم تابستان به بطالت تبدیل شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نگرش خانواده‌ها به فصل تابستان از اوقات بطالت به اوقات فراغت باید تغییر کند.

وی ادامه داد: در این راستا باید دستگاه‌های متولی در راستای برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت تمام توان خود را به کار گیرند.

این مسؤول بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراعت دانش آموزان تاکید کرد و افزود: امسال تلاش شده علاوه بر مناطق شهری مناطق روستایی نیز از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ارائه آموزش‌های مختلف فرهنگی هنری مد نظر برگزارکنندگان اوقات فراغت قرار گرفته است.

قیطانی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پانزدهم تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریور به مدت 60 روز استمرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح در بیش از 60 کلاس در استان ایلام برپا می‌شود و در بخش‌های فرهنگی هنری از جمله شعر و ادبیات، موسیقی، قرآن ، عکاسی، نقاشی و طرحی، داستان و خاطره‌نویسی ، خوشنویسی، فیلمبرداری و بازیگری و نمایش است که برای علاقمندان دایر است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: سعی شده بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته کلاس‌ها محدود در مرکز استان نشده و در مناطق محروم و شهرستان‌ها دایر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار